Shreader Napisano Wrzesień 18, 2006 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2006 Witam wszystkichProblem polega na tym.Mam napisaną prostą gierkę (c++, opengl), wężyk takie coś jak na komórkach nokia. Była ona napisane jakieś 2 lata temu, pisałem ją z kumplem który o wiele lepiej znał się na rzeczy niż ja. Prawdopodobnie pisane to było w Borlandzie jakiej wersi nie pamiętam, a kolega wybył i nie mam z nim kontaktu.Posiadam wszystkie pliki (ponizej screan) oraz już działającą grę - plik exehttp://img183.imageshack.us/my.php?image=p...plikiwykbf7.jpgProblem teraz polega na tym co mam zrobić, jakie pliki otworzyć w jakim programie żeby na nowo skompilować plik exe ???Muszę to wysłać na zaliczenie przedmiotu a nie pamiętam już jak to się robiło i w jakim programie dokładnie to pisaliśmy ? A zanim wyślę to do profesora chciałbym to jeszcze raz skompilować - sprawdzidź czy wszystko działa żeby nie było przypału Mogę wysłaś wszystkie pliki, spakowane ma to ok 250KBMożna to zrobić wszystko w innym programie byle bym wiedział jak i w w jakim i żeby dało się skompilować działającą grę.Ostatecznie mogę nawet zapłacić za skompilowanie tego. Cały kod gry jest napisany więc dla osoby znającej się na tym nie będzie to większy problem Jeśli zbyt chaotycznie i niezrozumiale to napisałem to proszę pytać !Muszę mieć to zrobione do końca tygodnia tj 22.09.2006.....Pozdro i czekam na pomoc Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaStrz Napisano Wrzesień 18, 2006 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2006 Skoro mowisz ze prawdopodobnie w Borlandzie, pliki tez na to wskazuja to odpal jakiegos buldiera i skompiluj. A w ogole czemu sie nie zapytasz tego 'kolegi z ktorym to pisales' (celowo cudzysłow) w czym to pisał (celowo bez cudzysłowu) ? ;] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Wrzesień 18, 2006 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2006 skompiluj to w c++ builderze. Wersje 6 personal mozesz ściagnąć [b]ort!: http://www.borland.pl/download/personal.shtml www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shreader Napisano Wrzesień 18, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2006 Niestety ''kolega wybył i nie mam z nim kontaktu''Problem w tym iż to było ponad 2 lata temu i już nie bardzo pamiętam co i jak, a orłem w programowaniu nie jestem Zrobie jak kolega sugerował i sciągne c++ builder wersje 6 personalPowiedzcie które pliki należy dodać aby skompilować tą "przeklętą" gre ??? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Wrzesień 18, 2006 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2006 Jak chcesz to wyslij mi to na maila, to zobacze to dokładnie.destructions@interia.pl www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shreader Napisano Wrzesień 18, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2006 [quote] Jak chcesz to wyslij mi to na maila, to zobacze to dokładnie.destructions@interia.pl [/quote]Ok, poszło, z góry dzięki Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Wrzesień 18, 2006 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 18, 2006 Tak jak wcześniej napisałem gra bez problemu kompiluje sie w c++ builder 6 personal.Gra jest w WinApi + open GL wiec musisz kompilować plik: "wezyk.cpp" www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shreader Napisano Wrzesień 19, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 19, 2006 Ok z problemem już sobie poradziłe Dzięki za pomoc destructionTeraz jeszcze jedno pytanie.Wie ktoś jak zrobić teraz z tego jakiś plik exe, tak zeby każdy kto nie ma borland mógł sobie zagrać w tą giere ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskar Napisano Wrzesień 19, 2006 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 19, 2006 Co do robienia exeka, zeby kazdy mogl grac:1. Z menu Project wybierz Options, przejdz do zakladki Linker i odznacz pozycje "Use dynaic RTL". Przejdz do zakladki Packages i odznacz pozycje "Build with runtime packages".2. Jeśli Twoja gra korzysta z jakichś dodatkowych bibliotek, to musisz te biblioteki wrzucić do katalogu, w którym jest gra i tak rozpowszechniać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shreader Napisano Wrzesień 20, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2006 Ok, piękne dzięki Działa.No to jeszcze tylko potrzebował bym pomocy ze zrobienie ekranu startowego gry oraz ekranu końcowego na którym powiedzmy znajdowała by się opcja:"restart" i "koniec" oraz lista powiedzmy 5 najlepszych wyników.Jeśli to pomoże to po każdym zakończeniu gry powstaje plik wynik.txt w którym zapisany jest czas oraz punkty.Muszę to mieć jeszcze dzisiaj, max do wieczora, w przeciwnym razie pujdzie tak jak jest Oczywiście jak będzie trzeba to zapłacę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0name Napisano Styczeń 14, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 14, 2007 Witam,Mam pytanko odnosnie kompilacji w Builderze... przestawiam te 2 opcje i nie wywala juz bledu, gra sie odpala na wszystkich kompach ale brakuje mu avi i jpg, ktorych uzywalem w projekcie. Jak dolaczyc te pliki do .exe ?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkAndrew Napisano Styczeń 15, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2007 a chyba było że musisz dać to do katalogu z exekiem "Może wam pomoge, może nie, może pierdolcie w dupę się"-prof. Jarząbek Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0name Napisano Styczeń 15, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2007 spoko budynki sie juz laduja ale podobno nie po wcisnieciu akceptuj, avi sie wywala :/jakby ktos mogl sprawdzic: http://www.toya.net.pl/~n0name/goryle.rar Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkAndrew Napisano Styczeń 15, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2007 hej hej hejwolniej troszke: [quote] spoko budynki sie juz laduja ale podobno nie po wcisnieciu akceptuj, avi sie wywala :/ [/quote]nie zrozumiała jest cześć po "ale"avi? chodzilo ci o api?sprecyzuj to będzie łatwiej pomóc@down:zarzuć kodem gdzie sie wykrzacza "Może wam pomoge, może nie, może pierdolcie w dupę się"-prof. Jarząbek Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0name Napisano Styczeń 15, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2007 hehe, nie po prostu banan jest w animacja w formie avi, po wrzuceniu wszystkiego do 1 katalogu budynki sie juz generuja, ale kiedy chcemy oddac rzut (zaladowanie avi banana) program sie wykrzacza Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0name Napisano Styczeń 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2007 anybody ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Styczeń 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2007 Powiedz jak wczytujesz i próbujesz w ogóle odtworzyć ten AVI ? Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0name Napisano Styczeń 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2007 avi ladowane jest do ramki TAnimate za pomoca properties (FileName), moze gdybym zrobil ladowanie z funkcji nie wyskakiwal by blad, jednak TAnimate nie posiada LoadFromFile :/aktywowanie: banan1->Visible=true; banan1->Active = true; Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Styczeń 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2007 Jak byś tak zrobił to by działało ponieważ w delphi tak działa Problem jest w tym o ile się nie myle, że we własciwościach FilePath nie podałeś samego: banana.avi tylko masz tam całą ścieżkę w stylu: C:\Documents and Settings\nn\Moje dokumenty\projekt2\banana.avi co skutkuje w błedzie Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0name Napisano Styczeń 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2007 dzieki, zmienilem i poszlo - tak to jest jak nie moge sprawdzic u siebie na komputerze bledu http://www.toya.net.pl/~n0name/goryle.rar powinno dzialac Pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.