Skocz do zawartości

[C++][DirectX] Problem z fontami w D3D


krajew4

Polecane posty

Podobne pytanie zadałem na forum eksperta ale tam na razie nikt nie odpowiedział i nie prędko chyba odpowie sad.gif dlatego spróbuję tutaj.
Otóż mam taki problem, że nie mogę użyć D3DXCreateFont, bo wywala mi błąd:
KODUnresolved external D3DXCreateFont@48
Używam Dev C++ 4.9.9.2 i nagłówków DX9. Do projektu dołączam biblioteki z Deva.

// [C++][DirectX] <- to powinno być przed temat i niech tam się znajdzie ;-) - Iskar

My life for Aiur!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź... biggrin.gif
Że nie dołączam jakieś potrzebnej biblioteki to się domyślam, ale nie wiem jakiej.
Próbowałem dołączyć wszystkie biblioteki z Deva do projektu i dalej jest to samo. sad.gif
Inne funkcje D3DX mi działają.

My life for Aiur!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam czy Cep robi kaskadowo includy, ja robilem kiedys cos takiego

[code=C++]
//program ktory pisze
#ifndef __JAKIS_UNIT__
include \"jZ[]B[YBBBKKKKKKKKKKKKKKCBZ[]B6FVfćR5TE& amp;W7FśGR7FŃźŃŃźźąifdefa
mi i jak kompilator czegos nie widzi to sobie za inkluZKYHY[HHL HH^[]XZZ [/code]

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...