Greensand Napisano Czerwiec 19, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2006 Witam!Mam taki problem i nie mogę go rozwiązać mimo usilnych prób.Mamy paletkę i poruszamy nią za pomocą myszki.Co zrobić by ustalić jej prędkość? Jednostki są mi obojętne.Wiecie chyba o co chodzi. Jak szybko porusza się sterowany obiekt.PS//Przykłady proszę pisać na Omegę ew. na DelphiX albo w czym chceta byle bym załapał.PS2//Dzięki za ewentualną pomoc... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filuu Napisano Czerwiec 19, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2006 [b]Niewiem dokońca czy zrozumiałem .......Powiedzmy , że Paletka to Sprite : [code=Delphi] TPaletka = class(Tsprite) Procedure TworzPaletke; ProcYH[H [X[[JNYNB[BjkĄź +zŻ+.3zzhJćvę2ms2WZjui'Procedure TPaletka.Move (const MoveCount : Single); var SpYY[YBY[BYYMNBBY ^H]VvWCW6R7FFW2FVŚ&VvŁ7VVCŚV [/code][b]Niewiem czy dobrze pisze , ale paletka powinna zmieniać swoje X o wartość w zmiennej Speed.<myszka w lewo > - pisze z pamięci i [b]niewiedziałem jak sie nazywa PPS : [b]niewiem reszta (Góra , dół , Prawo) jest oczywista .Pozdrawiam Lubię cytryny ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raV Napisano Czerwiec 19, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2006 masz ilosc klatek na sekundewiesz ile pixeli sie przesuwa na klatkewiesz ile to pixelwiec co to za problemv=s/t v= ilosc pikseli/okres klatki [w pikselach na sekunde]piksel to ok 0,2 mm i fin.. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greensand Napisano Czerwiec 19, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2006 Dzięki wam za pomoc Rav i Filuu Zrobiłem to tak i działa. [code=Delphi] if oisRight in Form1.Omegainput1.Mouse.States then begin SYYTYY B[B[CBYYL [/code]Pomysł Rava jest bardzo dobry, ale już wcześniej wykorzystałem trop Filuuchoć chyba nie dokońca się zrozumieliśmy;)Ale Dzięki za posty! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.