Panda Napisano Czerwiec 13, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2006 Mam problem z inicjalizacją OpenGl-a w przypadku gdy okno jest wywolywane jako modalne. Jeśli wywołam okno jako niemodalne wszystko jest ok i grafika się pojawia. Jest na to rada?? Dodam że grfike wyświetlam na komponencie Panel, ale chyba to nie ma znaczenia. No i całość jest zamknięta w dll-u, ale to chyba też na nic nie wpływa...Z góry dziękuję za pomoc, gdyż to dla mnie bardzo istotne.Panda Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Czerwiec 14, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 14, 2006 A ustaliłeś format pixeli i w ogóle całą inicjację OpenGL'a przeprowadziłeś ?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panda Napisano Czerwiec 14, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 14, 2006 Tak, wszystko jest zrobione. Te dwie wersje róznia się jedynie sposobem wywołania okna:1. Okno.Show; działa i grafika się pokazuje2. Okno.ShowModal; okno się otwiera, ale nie ma grafiki na panelu A zależy mi żeby okno było modalne, bo muszę z okna zwracać wartość w zależności od akcji użytkownika. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktoś Napisano Czerwiec 14, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 14, 2006 a możę dałoby się to obejść zmiennymi globalnymi / wywoływaniem odpowiednich procedur/ procedur z parametrami?Prawie wszystko można zrobić inną drogą... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Czerwiec 14, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 14, 2006 A może napisz najpierw co Ty kombinujesz :twisted: Na co komu okno do OpenGL'a w DLL'ce ??Zamiast Panel'a może użyjesz GLBox'a, może to pomoże ?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panda Napisano Czerwiec 14, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 14, 2006 Chcę zrobić funkcję wywoływaną z dlla która zwraca numer przekątnej soi myszyny wolumetrycznej (w uproszczeniu prostopadłościanu). OpenGl słuzy mi do wizualicazji tego wyboru tak, aby uzytkownik wiedział na jakiej osi będzie pracował. Skoro jednak inicjalizacja OpenGL w przypadku wywołania 'Okno.Show' jest w porządku, więc nie ma się jej co czepiać. Probelm jest w przypadku okna modalnego. Z tego co mi wiadomo, nie ma żadnej istotnej rózniecy między oknem modalnym a niemodalnym, oprócz blokowania aplikacji do czasu jego zamknięcia.Nie używałem dotąd GLBoxa, choć słyszałem o nim sporo. Ale wydaje mi się że każda prawie) kontrolka powinna być tu w porządku. Tak przynajmniej pisali na stronie borlanda w tutorialu... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.