H4RuK4 Napisano Maj 28, 2006 Zgłoś Share Napisano Maj 28, 2006 Witam mam problem z zaanimowaniem zabicia wrogaponizej przedstawiam kod : [code=Delphi] TStatek = class(TImageSprite) private lngpolet:inYB][YBYH]B7FV@&6VGW&RFfRfT6VCFVvW\"fW'&FS ąąĄMŃQMŃ ąoverride; end; TEnemy = class(TImageSprite) privatCBYH]X[BXYBRH[Y7W'fSFVvW#&vćFVvW#&6VGW5Ą5 %Ń4( ąision(Sprite: TSprite; var Done: Boolean); override; end;BB[]HĘ[XYT]JCBXYBYRF6ĆĆ67&FSE7&FSf\"FćS&ĆVfW'&FS(5Ą5 %Ń4(lic constructor Create(AParent: TSprite); override; XNYNB[(Ż7+Ż7zZaBYHLK[Y[Y[ XY[gFVvW\"Ś&VvŚbćBEG&r6G&rFVWCEPUŃ4(aMŃ5Ą1 4(aMŃDead; { if random(250)= 0 then createFormation; CB]XK[ NB]Q[[K]Bbf\"&ćDVćVŁFRFb&ćFFV\04(Q ŃĄaMŃ4 with Enemy do begin Image := Form1.DXImaYS][[ [[^IĘNBYHBZYŁ3#Ł& amp;ćFvGFŁVv@I4(h4(4($I ł); PixelCheck := True; Collisioned := t]YNBY[[H[ NB[B[BBG&rfĆ\0ŚVćCZnn'zZaBYH[][]N]NNĆVŚ&Vvb7&FR2DVćVFV&VvQĄMŃ!4(4(4(ą4)d; procedure TEnemy.Hit; begin { Image change CB[XYHHLK[XYS][[ ^ ĘNBYŁvRvGFVvBŁvRVvCć6%AŃŃ 4(1ą4(Speed := 15/1000; AnimPos := 0; end; [/code]prosze o pomoc bo w sieci nic [b]nieznalazlem a chyba juz sprobowalem wszystkiego [b]nieanimuje mi sie animacja wybuchu wczytuje tylko 1 klatke i nic Enemy dalej zyje i porusza sie dalej tym samy kursem ale ze zmienionia grafika ;/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaYou Napisano Maj 28, 2006 Zgłoś Share Napisano Maj 28, 2006 Może to nie gotowiec , ale może Ci pomoże : [code=Delphi] procedure Tzolte.Hit; begin Collisioned := False; [XYHHXZ[K[XY[][[ [YKLĘNBBć6VCŁvRGFW&6VCć7VVCŁÓCa]1%ŃAąĄą4(4) [/code] "(2b || !(2b)) == question" W. Shakespeare http://jakubniwa.pl - świat sztucznej inteligencji Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
H4RuK4 Napisano Maj 28, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 28, 2006 dalej to samo zmienia obrazelk trafonego wroga ale go nie animuje ;| Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaYou Napisano Maj 28, 2006 Zgłoś Share Napisano Maj 28, 2006 procedure Hit; virtual; czy to virtuaal powinno być?? "(2b || !(2b)) == question" W. Shakespeare http://jakubniwa.pl - świat sztucznej inteligencji Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
H4RuK4 Napisano Maj 28, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 28, 2006 virtual tutaj niema wplywu bo nawet jak sie da samo procedure Hit; to i tak jest zle i tak Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.