Witam !
Pisze gre korzystając z Directx 3d 9.0 .
Mam problem z rysowaniem trójkątów.
Po prostu te, które są daleko, nie są rysowane.
Zauważyłem, że maksymalna wartość 'Z' ( głębi ) to 100.
Jak moge zwiększyć tą wartość ?


rysowanie trójkątów w directx 3d 9
Rozpoczęty przez Squeak, sobota, 07 luty 2015 - 21:27
directx direct3d 3d
6 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano nie, 08 lut 2015 - 23:45
#3
Napisano wto, 10 lut 2015 - 12:11
Napisałem :
D3DVIEWPORT9 vp;
vp.X = 0;
vp.Y = 0;
vp.Width = g_ClientSize.cx;
vp.Height = g_ClientSize.cy;
vp.MinZ = 0.0f;
vp.MaxZ = 1.0f;
g_pd3dDevice->SetViewport( &vp );
i nic to nie dało :-)
Dalej nie są malowane w dali trójkąty.
Próbowałem też z vp.MinZ =1.0f
Może to też zależy od karty graficznej.
D3DVIEWPORT9 vp;
vp.X = 0;
vp.Y = 0;
vp.Width = g_ClientSize.cx;
vp.Height = g_ClientSize.cy;
vp.MinZ = 0.0f;
vp.MaxZ = 1.0f;
g_pd3dDevice->SetViewport( &vp );
i nic to nie dało :-)
Dalej nie są malowane w dali trójkąty.
Próbowałem też z vp.MinZ =1.0f
Może to też zależy od karty graficznej.