Mlody87 Napisano Październik 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 21, 2014 Hej! Są tu jeszcze jacyś fani DelphiX? Mam mały problem Problem polega na tym, ze stworzylem wlasna procedure DoDraw: procedure TGracz.DoDraw; begin inherited DoDraw; //67 //88 image.Draw(Form1.DXDraw.Surface, round(X), round(Y+50-88),round(animpos)); end; Animpos to klatka animacji, jaka ma sie wyswietlic. Przy tworzeniu Formy daje takie cos: Gracz.Image := Form1.obrazki.Items.find('wPrawo'); Gracz.AnimLooped:=true; //pętla wykonywania animacji Gracz.AnimCount:= 10; //liczba klatek Gracz.AnimSpeed:=0.5; //prędkość przekładania klatek Wszystko działa super z jednym wyjątkiem. Jeżeli w procedurze DoDraw dam na początku inherited DoDraw;, wtedy postać rysowana jest dwa razy. To nie jest problem bo wiem z czego to wynika. Problemem jest raczej efekt. Postac rysowana i animowana przez moja procedure miga za kazdym razem kiedy animacja rozpoczyna sie od nowa. Postac zas tworzona z klasy dziedziczonej plynnie przechodzi od konca do poczatku animacji. Mozecie mi podpowiedziec w czym moze byc problem? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mlody87 Napisano Październik 21, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 21, 2014 Problem rozwiązany Zamiast: round(animpos); powinno być: trunc(animpos); Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.