look997 Napisano Kwiecień 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2014 Chcę zmienną obiektu nadrzędnego zmieniać w obiekcie potomnym tak, żeby inny obiekt potomny mógł odczytywać zmienioną wartość. Jak to zrobić? Używam do tego wskaźników, ale nie wygląda to dobrze. Wymaga sporo "pustego" kodu. main.cpp dane *jedane = new dane; dane.h liczenie *jedLiczenie = new liczenie; netPobierz *walut = new netPobierz; double test; liczenie.cpp void liczenie::przelicz() { // tutaj chcę coś przypisać do double test; } netpobierz.cpp void netpobierz::przelicz() { // tutaj chcę odczytać double test; } dane::test? Chyba się nie nada. W JavaScripcie jest takie coś jak parent. Chciałbym coś podobnego. Czy to dobry układ?: dane - klasa która pobiera ostatnie dane z pliku na dysku i przechowuje wszystkie nowsze dane - uaktywnia netPobierz po pobraniu i przygotowaniu danych z dysku netPobierz - klasa która pobiera cyklicznie dane z różnych źródeł z neta - wywołuje (cyklicznie) przelicz przelicz - wylicza nowe dane na podstawie połączonych danych z pliku i pobranych z neta i zapisuje w klasie dane Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.