Skocz do zawartości

Stworzenie programu z bazą danych dla kolekcjonerów

danych bazodanowy program bazy access kolekcja

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 AdrianXQV

Nowy na forum

• Użytkownicy
  • 1 Postów:

Napisano nie, 26 sty 2014 - 15:55

Witam wszystkich

Kolekcjonuje banknoty od ponad 5 lat. Od jakiegoś czasu szukam programu dla kolekcjonerów. Niestety jest ich niewiele i albo są płatne, albo ich funkcje są dopiero w powijakach.
Przyznam się że jestem początkujący jeśli chodzi o programowanie. Czasami działam na MS Access, więc nie ukrywam że trochę się na nim wzoruje. Chciałbym napisać/stworzyć program, prawdopodobnie bazodanowy (jeśli inny rodzaj proszę o wskazówkę).

Miałby posiadać:
- około 4 tabele
- już gotowy "formularz" do wpisywania nowych rekordów/pozycji w tabeli
- ewentualnie możliwość tworzenia raportu z tabeli
- sumowanie wartości liczbowych (np. przy zliczaniu wartości kolekcji)
- niektóre informacje w tabelach się potarzać, dlatego dobrze jakby te bazy uaktualniły się równocześnie
- możliwość edytowania niektórych parametrów programu (np. wartości domyślnych w komórkach)
- możliwość wybierania niektórych wartości w kolumnach z rozwijanej listy
- myślałem także aby każda z pozycji w tabeli, miała swój bardziej szczegółowy opis w nowym oknie
- w tym szczegółowym oknie miały by się znaleźć również obiekty graficzne (zdjęcia w JPG)

Chciałbym wiedzieć czy stworzenie takiego programu jest wogóle możliwe. Chciałbym z jednej strony prosić o pomoc jak napisać taki program, w czym to napisać, może jakieś wskazówki, a z drugiej zapytać czy ktoś nie podjąłby się wykonania takiego projektu.

Pozdrawiam serdecznie
Adrian

#2 xevil21

xevil

• Super użytkownicy
  • 521 Postów:
  • Gadu-Gadu:11909981

Napisano nie, 26 sty 2014 - 20:00

Ja chętnie podejmę się prac nad takim projektem.

Proszę o kontakt na PW.

Pozdrawiam!

#3 Stelma

Starszy bywalec

• Super użytkownicy
  • 103 Postów:
  • Gadu-Gadu:4588140

Napisano pon, 27 sty 2014 - 14:36

Witam,