Skocz do zawartości


OpenGL delphi GL_SELECT zaznaczanie obiektów


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 flash

    Nowy na forum

  • Użytkownicy
  • 24 Postów:

Napisano pon, 31 gru 2012 - 19:58

Witam.
Wiem, że GL_SELECT to stara i mało wydajna metoda, ale muszę ja przełknąć i wykorzystać w swoim kodzie.
Napisałem kodzik w Delphi, który ma zaznaczać kliknięte myszką powierzchnie obiektów. Całość działa przy obiektach o małej ilości elementów 10-20 face, przy większej ilość i złożonej bryle występują błędy.
Już na kuli 20x15 = 300 elementów program raz dobrze zaznacza daną kliknięta face innym razem nie zaznacza. Gdy w jednej linii jest kilka face nie wykrywa kliknięcia na pierwszej a np na drugiej zasłoniętej płaszczyźnie.


temat do skasowania, musialem poszukac innej metody

#2 Placek22

    Nowy na forum

  • Użytkownicy
  • 4 Postów:

Napisano nie, 12 kwi 2015 - 13:24

przetestuję Twoją metodę i zobaczymy co wyjdzie

#3 Kapeluszek

    Nowy na forum

  • Użytkownicy
  • 2 Postów:

Napisano nie, 12 kwi 2015 - 18:48

a są jakieś inne metody niż ta?