Integer Napisano Sierpień 10, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 10, 2012 Witam. Zacząłem pracę w Delphi 2007 z użyciem OpenGL'a nad cyklem narzędzi do obróbki grafiki 3D. Ponieważ na razie narzędzia będa niekomercyjne więc należy się spodziewać na wstępie zdobycia doświadczenia przy pracy w grupie. Wykonane prace przechodzą na moją własność z nieograniczona możliwością publikacji i modyfikacji, jeśli bedzie taka potrzeba wykupione zostaną prawa majątkowe a w programie(ach)/ na stronie programu zostanie załączona informacja kto co wykonał z ewentualnym linkiem do strony, namiarami na wykonawcę. * jeśli coś przeoczyłem to przeedytuję Na pierwszy ogień pójdzie prosty program do tworzenia i edycji obiektów *.obj dlatego poszukuję: - osoby lub osób z dobrym aparatem cyfrowym do produkcji tekstur , tekstury na początku będą zawierać grafikę podstawowych "substancji" jak wszelkiego rodzaju trawy, podłoża, drogi, ulice, ściany, dachy .. czyli chyba wszystkie powierzchnie Wymagania (proszę o opinie i podpowiedzi doświadczonych w tej materii): 1. Rozdzielczości przynajmniej 4000x300 w plikach *.jpg i pochodne. 2. Wydaje mi się, że żeby takie tekstury miały zachowaną "skalę" więc ustalam że powinny być wykonane z odległości 1,5m od płaszczyzny fotografowanej. 3. Żeby było wiadomo co to jest to potrzebna też będzie wstępna fotografia całego obiektu, i tak dla przykładu: - przy fotografowaniu domu składającego sie z kilku rodzajów/kolorów ścian najpierw wymagany jest ogólny widok całego domu z widoczną strona fotografowaną a potem poszczególne sfotografowane wycinki, które powinny zachodzić minimalnie na siebie - ulica będzie sie zapewne składała z kilku jpgów rów, chodnik, krawężnik, ulica zapewne jakieś denko od studzienki kanalizacyjnej lub kratka ściekowa. Uwaga. Należy zachować szczególną ostrożność przy robieniu zdjęć w niebezpiecznych miejscach, np na ulicy 4. Zdjęcia należy wykonywać przy różnym oświetleniu i różnych warunkach pogodowych, ale najważniejsze jest średnie natężenie światła przy doskonałej widoczności. 5. Na zdjęciach nie może być daty, czy widocznych fragmentów butów lub cieni np. osoby fotografa. 6. Jeśli o czymś zapomniałem proszę o podpowiedź. Pozdrawiam i czekam na informacje na maila rpazera@interia.pl w temacie koniecznie: "3dspace tekstury" Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.