Ptasiek Napisano Marzec 29, 2006 Zgłoś Share Napisano Marzec 29, 2006 Witam mam taki w sumie duży problem. Zacząłem sie bawić OpenGl em i napisałem następujący kod.Pascal#include <windows.h> #include <conio.h> #include <glgl.h>#include <glglaux.h> void main(){auxInitDisplayMode(AUX_SINGLE | AUX_RGBA);auxInitPosition(50,50,350,350);auxInitWindow("Imbah OpenGL program");glClearColor(0.0f,0.0f,1.0f,1.0f);glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT); glFlush(); cprintf("Prez the "any" key to cloze ze windown");getch();} Niestety linker mi wyrzucał error KODError: Unresolved external 'auxInitDisplayMode' referenced from F:BORLANDBCC55PROJECTSOPENGLOPENGL01.OBJError: Unresolved external 'auxInitPosition' referenced from F:BORLANDBCC55PROJECTSOPENGLOPENGL01.OBJError: Unresolved external 'auxInitWindowA' referenced from F:BORLANDBCC55PROJECTSOPENGLOPENGL01.OBJAle po dodaniu glaux.lib został tylko ostatni błąd dotyczący 'auxInitWindowA'KODError: Unresolved external 'auxInitWindowA' referenced from F:BORLANDBCC55PROJECTSOPENGLOPENGL01.OBJPróbowałem różnych bibliotek,ale skoro funkcja ma przedrostek aux oznacza to chyba że jest w bibliotece auxgl?Używam Borland C++ 5.5 kompilując program za pomocąKODBcc32 opengl01.cpp glaux.lib opengl32.libOkej rozwiązałem ten problem, okazało sie że robie program consolowy zamiast windowsowy:]Tylko teraz mi wyskakuje coś tekiego:KODError: Unresolved external 'WinMain' referenced from F:BORLANDBCC55LIBC0W32.OBJ// Następnym razem sam otaguj swój post - Iskar Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.