Skocz do zawartości

[C++][openGl] Problem na poziomie linkowania programu


Ptasiek

Polecane posty

Witam mam taki w sumie duży problem. Zacząłem sie bawić OpenGl em i napisałem następujący kod.

Pascal#include <windows.h>
#include <conio.h>
#include <glgl.h>
#include <glglaux.h>

void main()
{
auxInitDisplayMode(AUX_SINGLE | AUX_RGBA);
auxInitPosition(50,50,350,350);
auxInitWindow("Imbah OpenGL program");
glClearColor(0.0f,0.0f,1.0f,1.0f);
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);

glFlush();

cprintf("Prez the "any" key to cloze ze windown");
getch();
}


Niestety linker mi wyrzucał error

KODError: Unresolved external 'auxInitDisplayMode' referenced from F:BORLANDBCC55

PROJECTSOPENGLOPENGL01.OBJ

Error: Unresolved external 'auxInitPosition' referenced from F:BORLANDBCC55PR

OJECTSOPENGLOPENGL01.OBJ

Error: Unresolved external 'auxInitWindowA' referenced from F:BORLANDBCC55PRO

JECTSOPENGLOPENGL01.OBJ

Ale po dodaniu glaux.lib został tylko ostatni błąd dotyczący 'auxInitWindowA'

KODError: Unresolved external 'auxInitWindowA' referenced from F:BORLANDBCC55PRO

JECTSOPENGLOPENGL01.OBJ

Próbowałem różnych bibliotek,ale skoro funkcja ma przedrostek aux oznacza to chyba że jest w bibliotece auxgl?

Używam Borland C++ 5.5 kompilując program za pomocą

KODBcc32 opengl01.cpp glaux.lib opengl32.lib

Okej rozwiązałem ten problem, okazało sie że robie program consolowy zamiast windowsowy:]

Tylko teraz mi wyskakuje coś tekiego:

KODError: Unresolved external 'WinMain' referenced from F:BORLANDBCC55LIBC0W32.

OBJ

// Następnym razem sam otaguj swój post - Iskar
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...