5corpio Napisano Marzec 5, 2006 Zgłoś Share Napisano Marzec 5, 2006 Zrobiłem sobie wode najprościej jak potrafiłem, znaczy powiedzmy, że ma to udawać wodę użyłem quadów i animuje je. Osadziłem tą wode trochę poniżej poziomu terenu tak, że te quady nachodzą w pewnym momencie na teren. Najlepiej to zilustrują zdjęcia:Jak jest kamera blisko wody:A jak daleko:Jak usunąć ew. poprawić chodź trochę ten nieprzyjemny efekt ? Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawell Napisano Marzec 5, 2006 Zgłoś Share Napisano Marzec 5, 2006 To wina bufora głębi. Możesz dać dokładniejszy lub ustawić inne parametry widzenia (gluPerspective - tutaj zNear i zFar - dwa ostatnie parametry, szczególnie zNear zwiększyć). Ew. możesz wyłączyć sprawdzanie głębokości przy rysowaniu wody ale to raczej złypomysł. Może są inne rozwiązania ale nie sądzę.Powodzenia! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Marzec 5, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 5, 2006 zwiększyłem zNear i efekt zniknął, teraz wygląda o niebo lepiej.Dziękuje. Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.