Skocz do zawartości

[OpenGL][Delphi]"Chropowate" Quady.


5corpio

Polecane posty

Zrobiłem sobie wode najprościej jak potrafiłem, znaczy powiedzmy, że ma to udawać wodę tongue.gif użyłem quadów i animuje je. Osadziłem tą wode trochę poniżej poziomu terenu tak, że te quady nachodzą w pewnym momencie na teren. Najlepiej to zilustrują zdjęcia:

Jak jest kamera blisko wody:
Obrazek


A jak daleko:
Obrazek



Jak usunąć ew. poprawić chodź trochę ten nieprzyjemny efekt ?

Ot taka mini-strona moja po godzinach :)http://www.wnetrzekuchni.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wina bufora głębi. Możesz dać dokładniejszy lub ustawić inne parametry widzenia (gluPerspective - tutaj zNear i zFar - dwa ostatnie parametry, szczególnie zNear zwiększyć). Ew. możesz wyłączyć sprawdzanie głębokości przy rysowaniu wody ale to raczej złypomysł. Może są inne rozwiązania ale nie sądzę.
Powodzenia!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...