Adam27 Napisano Grudzień 5, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2009 Witam W swoim programie rysuję linię o grubości ustawionej poprzez funkcję glLineWidth. I tu się pojawia problem Niezależnie od odległości od obserwatora, linia ma zawsze taką samą grubość w pikselach, a ja chcę, żeby była skalowana tak jak wszystkie inne prymitywy - im dalej, tym "chudsza". Jak można to zrealizować? Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSr Napisano Grudzień 5, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2009 Zrealizować to można rysując "linię" jako prostopadłościan albo walec. Taki mój pomysł Ubuntu.pl user #10593 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam27 Napisano Grudzień 6, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 6, 2009 Też mniej więcej o tym samym myślałem, ale takie rozwiązanie zwiększa ilość vertexów przy rysowaniu jednej linii z 2 do 24 <_ je nie ma innej mo chyba b musia tak zrobi> Pozdrawiam Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Grudzień 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2009 No linia ma w teorii grubość =0 więc to co jest w oglu jest pewną modyfikacją linii i tam sobie tak ustalili Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam27 Napisano Grudzień 13, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2009 Ok, już napisałem procedurkę rysującą "linię" jako walec Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.