Skocz do zawartości

[Delphi, OpenGL] Tekstury trójwymiarowe


Adam27

Polecane posty

Witam wszystkich :)

 

Od mojego ostatniego tematu na tym forum minęło trochę czasu, ale nadal uczę się OpenGl'a i stanąłem na jednej rzeczy - teksturach trójwymiarowych. Chciałbym w moim programie wyświetlić jakieś bardziej zaawansowane obiekty, a wczytywania grafiki z programów jeszcze nie rozgryzłem, więc pomyślałem sobie o takim rozwiązaniu. Czytałem na stronach anglojęzycznych, że robi się to analogicznie jak tekstury 2D. Wszystko byłoby dobrze, ale jest jeden problem - w ściągniętej przeze mnie wersji biblioteki nie ma np. takiej procedury jak glTexImage3D, ani takiej stałej jak GL_TEXTURE_3D (natomiast jest procedura glTexCoord3). Czy to może być wina starej wersji biblioteki, czy może muszę coś jeszcze pobrać...

 

Proszę o odpowiedź.

 

Pozdrawiam!

Etharnion - 2D RPG

Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...