Adam27 Napisano Wrzesień 20, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2009 Witam wszystkich Od mojego ostatniego tematu na tym forum minęło trochę czasu, ale nadal uczę się OpenGl'a i stanąłem na jednej rzeczy - teksturach trójwymiarowych. Chciałbym w moim programie wyświetlić jakieś bardziej zaawansowane obiekty, a wczytywania grafiki z programów jeszcze nie rozgryzłem, więc pomyślałem sobie o takim rozwiązaniu. Czytałem na stronach anglojęzycznych, że robi się to analogicznie jak tekstury 2D. Wszystko byłoby dobrze, ale jest jeden problem - w ściągniętej przeze mnie wersji biblioteki nie ma np. takiej procedury jak glTexImage3D, ani takiej stałej jak GL_TEXTURE_3D (natomiast jest procedura glTexCoord3). Czy to może być wina starej wersji biblioteki, czy może muszę coś jeszcze pobrać... Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam! Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Wrzesień 21, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2009 Wpisz w google GL_TEXTURE_3D Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oozie Napisano Wrzesień 21, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2009 Masz pewnie starą bibliotekę, jeszcze tą standardową dostarczoną przez Borlanda. dglOpenGL - to jest biblioteka najbardziej aktualna, nie pamiętam nazwy strony więc wpisz w google i już. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam27 Napisano Wrzesień 21, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2009 Dzięki, oozie, w dgl'u wszystko jest (ściągnąłem z dglOpenGL Download). Jeśli będą jakieś problemy z nową biblioteką, to tutaj napiszę, ale mam nadzieję, że wszystko będzie OK. Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.