wlochaty7 Napisano Czerwiec 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 30, 2009 Cześć, mam taką klasę odtwarzającą pliki wav public class Graj_dzwiek extends Thread { private InputStream strumien; private byte[] bufor; private AudioFormat format; private SourceDataLine linia=null; private int dlugosc; public Graj_dzwiek(Dzwiek dzwiek) { strumien = (InputStream)dzwiek.zwroc_strumien(); format=dzwiek.zwroc_format(); dlugosc = dzwiek.zwroc_dlugosc(); bufor = new byte[dlugosc]; try { DataLine.Info info = new DataLine.Info(SourceDataLine.class,format); linia = (SourceDataLine)AudioSystem.getLine(info); linia.open(format,dlugosc); } catch (LineUnavailableException e){} } public void run() { linia.start(); try { int numer_bajtu=0; numer_bajtu = strumien.read(bufor,0,dlugosc); if(numer_bajtu!=-1) { linia.write(bufor,0,numer_bajtu); } } catch(IOException e){} catch(NullPointerException e){} linia.drain(); linia.close(); } } Tą klase uruchamiam jako wątek za każdy mrazem gdy chce odtworzyć dźwiek, a moje pytanie jest takie, co zrobic by przy szybkim włączaniu nowych dźwieków nie było strzelania w glosnikach ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.