wlochaty7 Napisano Czerwiec 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2009 Mam malutki problem, mam klase Manager_gry , Wybuch i Animator. Do każdej klasy wybuch tworzona jest klasa animacja. Idea miala byc taka, w klasie Tworz_mape tworze obiekt Wybuch wraz z Animatorem, potem podczas gry w Managerze_gry maja się tworzyć kopie klasy Wybuch i Animator., ale z tego co zauwazylem jak są wiecej niz dwa wybuchy animacja przyspiesza, tak jak by Animator sie nie klonowal podczas klonowania Wybuchu. W klasie Wybuch dodałęm metode public Object clone() { Object o = null; o= super.clone(); return o; } żeby klonowało się wszystko, ale z tego co widze tak się nei dzieje wiec tu moje pytanie , co źle robie?:> Edit. sorki , zbyt pochopnie napisalem posta, juz wpadlem na to, w animatorze tez musialem zamiescic taka metode by dzialalo, temat do zamkniecia Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.