Skocz do zawartości

propozycja projektu


carek

Polecane posty

Cześć.

 

Więc mój problem wygląda następująco... Jestem na drugim roku studiów i nikt nie chce takiego klienta widzieć w pracy dopóki się czymś nie wykaże :] a, że jestem chłop ambitny i chcący pracować zwracam się do Was z prośbą o wymyślenie mi czegoś czym mógłbym się pochwalić w portfolio... coś, gdzie mógłbym pokazać, że nie jestem leszczyk i coś tam wiem, coś gdzie wykorzystam wzorce projektowe itd... Jeden z pracodawców który odpowiedział na moje CV napisał mi kiedyś, że programowanie to nie rzemiosło, to sztuka... chciałbym móc pokazać, że jestem gotowy do uczenia się tej sztuki (nie ukrywajmy po dwóch latach coś tam się wie, ale nie za dużo), czyli potrzebuje kodu, który by mnie reprezentował, a żeby taki napisać, trzeba mieć o czym :] heh dobra na tyle bo się rozgadałem... Dzięki wielkie za wszelkie sugestie.

 

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce deptac twoich marzen ale jako programista jestes w firmie na samym dole przewodu pokarmowego, jestes tym samym co murarz na budowie. 90% pracy ma tyle wspolnego ze sztuka co malowanie scian duzym pedzlem. Co do projektow to wystarczy wejsc na assemble, sourceforga czy dowolny portal do dzialu projekty i zobaczyc do czego sie mozna przylaczyc. No i kwestja kluczowa w czym potrafisz programowac ?

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach