wlochaty7 Napisano Kwiecień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 Cześć, piszę w javie i mam taki problem, chce napisać obracanie figury wokół własnej osi, która by potem mogla wejsc w kolizje z inna figura. Obracanie napisalem tak: AffineTransform at= new AffineTransform(); at.rotate(Math.toRadians(kat),r.getX(),r.getY()); g2d.transform(at); g2d.fillRect(r); No i super, obraca się tylko gdy wchodzi w kolizje z innym prostokatem okazuje się, że ta figura obrócila sie tylko wizualnie. Komputer ja widzi dalej jako nie odwrócona, stad i kolizje wystepuja nie tak jak powinny. Jak zrobic zeby komputer tez widzial te obrócenie? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Kwiecień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 może sprawdź kod kolizji ?? Aha i nazwa tematu ... Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlochaty7 Napisano Kwiecień 30, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 30, 2009 korzystam z gotowej metody w javie intersets() , ktore wykrywa kolizje miedzy figurami, więc to napewno dziala prawidlowo Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firen Napisano Czerwiec 10, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2009 Bo Ty tylko obracasz 'kamere'. Poczytaj sobie o macierzach widoku, swiata i tej trzeciej ktorej nie pamietam nazwy Polecam SDK DirectX, wszystko wyjasnione. A swoj problem rozwiazesz, faktycznie obracajac wspolrzedne tego prostokata, czyli np mnozac jego wspolrzedne przez macierz obrotu. Ups, nie zauwazylem daty, wybaczcie odgrzanie starego tematu Down With The Sickness Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.