Polecane posty

Mam mały problem. Dołączyłem FTGL w ten sposób:

KOD#include <ftgl.h>

jak na razie wszystko się kompiluje, jednak jak dodaje coś takiego:

KODFTGLPixmapFont font;

font.Open("arial.ttf");

font.FaceSize(16);

To wyświetlają się takie błędy:

KOD30 C:\Documents and Settings\Daniel96\Pulpit\Badziewia\allogl\My\main.cpp conflicting declaration 'FTPixmapFont font'

34 D:\Programy\Dev-Cpp\include\allegro\text.h 'font' has a previous declaration as `FONT*font'

30 C:\Documents and Settings\Daniel96\Pulpit\Badziewia\allogl\My\main.cpp type mismatch with previous external decl of `FTPixmapFont font'

34 D:\Programy\Dev-Cpp\include\allegro\text.h previous external decl of `FONT*font'

30 C:\Documents and Settings\Daniel96\Pulpit\Badziewia\allogl\My\main.cpp declaration of `FTPixmapFont font'

34 D:\Programy\Dev-Cpp\include\allegro\text.h conflicts with previous declaration `FONT*font'

30 C:\Documents and Settings\Daniel96\Pulpit\Badziewia\allogl\My\main.cpp no matching function for call to `FTPixmapFont::FTPixmapFont()'

note D:\Programy\Dev-Cpp\include\FTGL\FTGLPixmapFont.h:46 candidates are: FTPixmapFont::FTPixmapFont(const FTPixmapFont&)

note D:\Programy\Dev-Cpp\include\FTGL\FTGLPixmapFont.h:46 FTPixmapFont::FTPixmapFont(const unsigned char*, size_t)

note D:\Programy\Dev-Cpp\include\FTGL\FTGLPixmapFont.h:46 FTPixmapFont::FTPixmapFont(const char*)

31 C:\Documents and Settings\Daniel96\Pulpit\Badziewia\allogl\My\main.cpp expected constructor, destructor, or type conversion before '.' token

31 C:\Documents and Settings\Daniel96\Pulpit\Badziewia\allogl\My\main.cpp expected `,' or `;' before '.' token

32 C:\Documents and Settings\Daniel96\Pulpit\Badziewia\allogl\My\main.cpp expected constructor, destructor, or type conversion before '.' token

32 C:\Documents and Settings\Daniel96\Pulpit\Badziewia\allogl\My\main.cpp expected `,' or `;' before '.' token

C:\Documents and Settings\Daniel96\Pulpit\Badziewia\allogl\My\Makefile.win [Build Error] [main.o] Error 1

Co jest tego przyczyną ? Trzeba do tego dodawac jakieś lib'y ?

Pozdrawiam.

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

• Utwórz nowe...