jejkop Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Witam. Mam problem z teksturami, a mianowicie mam funkcje odpowiedzialna za wczytywanie itp. operacje na teksturach. Kiedy nakładam pierwszą teksturę wszystko jest ok trawa jest ładnie zielona. Nakładam drugą teksturę na sześcian który ma symulować dom, tekstura jest czerwoną cegłą, a po odpaleniu programu ta tekstura na sześcianie jest w odcieniach niebieskiego koloru. Dzieje się tak nie tylko z teksturą kostki ale też z następnymi teksturami choć nie wszystkimi. Załączam kod funkcji teksturujących i funkcji nakładania tekstury na sześcian. Proszę o pomoc, zależy mi na czasie. Pozdrawiam kod tekstury w includzie: Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 w bitmapie kolory R i B sa odwrocone, widze w kodzie ze masz to uwzglednione ale chyba masz w takim przypadku jaka dziwna bitmape. sproboj zrobic nowa bitmape i narysuj na niej 2 kwadraty, czerwony i niebieski. Wczytaj i zobacz czy kolory sa tak jak powinny czy sa zamienione miejscami i popraw w kodzie aby odczytywal tak jak nalezy. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jejkop Napisano Luty 7, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Dzięki bardzo, twoje rady pomogły, już znalazłem problem o którym pisałeś, od razu wszystko lepiej wygląda Dzięki za szybką odpowiedź. pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.