Skocz do zawartości

[OpenGL c++] kolor tekstur


jejkop

Polecane posty

Witam.

Mam problem z teksturami, a mianowicie mam funkcje odpowiedzialna za wczytywanie itp. operacje na teksturach. Kiedy nakładam pierwszą teksturę wszystko jest ok trawa jest ładnie zielona. Nakładam drugą teksturę na sześcian który ma symulować dom, tekstura jest czerwoną cegłą, a po odpaleniu programu ta tekstura na sześcianie jest w odcieniach niebieskiego koloru. Dzieje się tak nie tylko z teksturą kostki ale też z następnymi teksturami choć nie wszystkimi. Załączam kod funkcji teksturujących i funkcji nakładania tekstury na sześcian. Proszę o pomoc, zależy mi na czasie.

Pozdrawiam

 

kod tekstury w includzie:


Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w bitmapie kolory R i B sa odwrocone, widze w kodzie ze masz to uwzglednione ale chyba masz w takim przypadku jaka dziwna bitmape.

sproboj zrobic nowa bitmape i narysuj na niej 2 kwadraty, czerwony i niebieski. Wczytaj i zobacz czy kolory sa tak jak powinny czy sa zamienione miejscami i popraw w kodzie aby odczytywal tak jak nalezy.

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...