okiel Napisano Luty 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 4, 2009 Przy wczytywaniu niektórych tekstur w formacie bmp program się zawiesza (wyłącza) doszedłem że pliki bmp których nie chcą się wczytać mają we właściwościach Głębie w bitach = 8 a te które się wczytują mają = 24 jak to ominąć ewentualnie może zamienić na 24??? Morze jakiś przykład ktoś posiada konwersji w Delphi Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Luty 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 4, 2009 Wczytac co? gdzie? przy pomocy czego? tekstury maja dobre wymiary? www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Caesar Napisano Luty 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 4, 2009 Spróbuj może przekonwertować teksturę, zanim użyjesz jej w programie... (np. w Paincie ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okiel Napisano Luty 5, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 5, 2009 Gdy konwertuje z bmp na jpg bez zmieniania rozmiarów jest ok. Pytanie jest czy musi być dokonywana ta konwersja, czy nie można coś zmienić w kodzie z poziomu opengla tak by to działało. Chodzi oto że program z poziomu programu ma się wczytywać różne fotki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Luty 5, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 5, 2009 Przecież zapytali "czym wczytujesz?" to odpowiedz, skąd mamy wiedzieć w jakim kodzie coś zmienić? 8 bitowe bmp ma kolory indeksowane więc jak ten co napisał ten kod co nam nie chcesz go zdradzić tylko dla 24 bitowych to nie wczyta 8, a ilość modyfikacji byłaby duża bo i tak musiałbyś skonwertować na 24 bitowe, ale w swoim kodzie, nie żądając tego od usera Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.