Komputerowiec Napisano Styczeń 10, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 10, 2009 Elo. Robie sobie gierke i wszystko jest dobrze do tego momentu. Chce zrobic strzelanie, lecz kompletnie nie wiem jak sie do tego zabrac. Chce zrobic tak, aby po nacisnieciu LPM kula z aktualnej pozycji playera leciala w strone myszki - mojego celnika. Ogolnie wiem jak zrobic np.: zdarzenie przycisku myszy, ale niezbyt dobrze wiem jak wystrzelic to w kierunku celnika i jak zrobic, aby ten naboj byl jakos zauwazalny. Prosze o pomoc. Z gory THX. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Styczeń 10, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 10, 2009 Masz pozycję celownika, masz pozycję gracza tworzysz z nich wektor powiedzmy znormalizuj go sobie i masz kierunek o który będzie się przemieszczać lecący pocisk. Możesz dowolnie mnożyć ten wektor o np. prędkość pocisku i tyle. Tylko każdy z objektów typu przycisk musi mieć swoją składową kierunek a nie tak, że wszystkie będą korzystały ze zmiennej globalnej o kierunku poruszania się i tyle. i jak zrobic, aby ten naboj byl jakos zauwazalny trochę rozwiń myśl, albo rysujesz kropkę albo pocisk jako sprite-a albo pociski implementujesz tylko "logicznie" a nie wizualnie zależy jakie masz założenia. Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.