konrad95 Napisano Styczeń 10, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 10, 2009 Witam Do końca lutego muszę wykonać program konstruujący modele brył w 3D niestety z możliwością oglądania ich ze wszystkich stron. Zdecydowałem się na C++ z OpenGL (biblioteka GLUT) i obsługę z poziomu konsoli. Wszystko byłoby pięknie gdyby właśnie nie ten obrót. Gdy w konsoli wpisuję "rotate x y" (x, y - wspoolczynniki obrotu) to nic się nie dzieje. Pomóżcie! Wklejka z kodem: http://wklej.org/id/37373/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Styczeń 10, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 10, 2009 A problem nie leży przypadkiem w sin i cos bo podajesz tam argumenty w stopniach nie radianach. Pomnóz xrot i yrot * PI / 180 i przekazuj wtedy do gluLookAt. Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad95 Napisano Styczeń 10, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 10, 2009 A problem nie leży przypadkiem w sin i cos bo podajesz tam argumenty w stopniach nie radianach. Pomnóz xrot i yrot * PI / 180 i przekazuj wtedy do gluLookAt. Poprawiłem, ale teraz po wstukaniu komend: rotate 30 0 uklad uklad uklad ... Pojawia się takie coś: Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Styczeń 10, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 10, 2009 Jakoś kodu za dużo tam nie widzę,,, Jeśli nie widzisz różnicy przy obracaniu brył to może trzeba dodać oświetlenie? Chyba funkcji glRotatef nie trzeba tłumaczyć Tam nie ma sin cos, tylko w stopniach się podaje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.