Skocz do zawartości

OpenGL - problem z ruchem kamery


konrad95

Polecane posty

Witam

 

Do końca lutego muszę wykonać program konstruujący modele brył w 3D niestety z możliwością oglądania ich ze wszystkich stron. Zdecydowałem się na C++ z OpenGL (biblioteka GLUT) i obsługę z poziomu konsoli. Wszystko byłoby pięknie gdyby właśnie nie ten obrót.

 

Gdy w konsoli wpisuję "rotate x y" (x, y - wspoolczynniki obrotu) to nic się nie dzieje. Pomóżcie!

 

Wklejka z kodem: http://wklej.org/id/37373/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A problem nie leży przypadkiem w sin i cos bo podajesz tam argumenty w stopniach nie radianach. Pomnóz xrot i yrot * PI / 180 i przekazuj wtedy do gluLookAt.

 

Poprawiłem, ale teraz po wstukaniu komend:

rotate 30 0

uklad

uklad

uklad

...

 

Pojawia się takie coś:

 

zrzutekranuks2.th.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...