Komputerowiec Napisano Listopad 16, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2008 Cze. Mam taki problem. Pisze sobie gierke 2D w OpenGL i tak mam juz potwora, siebie mape itd. i teraz chce zrobic zadawane obrazenia wilk mi i ja wilkowi. Nie wiem jak to zrobic, bo zrobilem tak, ze gdzy wilk podejdzie blisko to atakuje lecz gdy jest w tym przedziale, w ktorym ma atakowac to on atakuje bez przerwy. Obrazenia pojawiaja sie caly czas a hp ciagle spada. Chce sie zapytac jak zrobic taki system, aby wilk atakuje czeka chwile potem znowu atakuje i tak az mnie nie zabije albo ja jego. Prosze o pomoc. Z gory THX. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Listopad 16, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2008 Stwórz sobie jakiś Timer podmontuj do potwora i sprawdzasz czy jak np. mineła już 1-2sec. czy tam ile chcesz to wykonuj akcję:atak. Bo teraz póki co wywołujesz ją w każdym przejściu pętli głównej pewnie i i dlatego tak. A takto mając timer możesz prosto np. zmieniać czas co ile ma atakować czy cokolwiek innego. Ew. od bidy możesz dorzucić jakiś licznik i zliczać ile przeszło już razy pętla główna i jak jest > od jakiejś wartości to atakujesz i zerujesz licznik. :] Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewymati Napisano Listopad 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 Specjalnie coś dla Ciebie, przeczytaj zanim zaczniesz kodzić jakąś, choćby prostą grę.... http://xion.org.pl/productions/texts/codin...real-time-loop/ Piszę proste programy i stronki internetowe na zlecenie, zaliczenie... Delphi, Pascal, C++, (X)HTML, CSS, trochę PHP, Javascript i MySQL Kontakt: gg:1477872 e-mail: lewymati@wp.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.