Force Napisano Listopad 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 11, 2008 Ostatni update: 16 II 2009 (Wersja 0.2a) Jak się można było domyśleć po temacie "Maine ONP" można by rzecz "Maine FSL". FSL = tytuł tematu. Idąc za modą napisałem swój własny język skryptowy o nazwie jak w temacie w aktualnej wersji 0.1/2a. Ma być on dalej rozwijany gdyż końcowe założenie jest aby można go było używać wygodnie w programach w Delphi, taka własna lua. Jest to wersja: głęboka alpha wersji 0.1. Wersja 0.1 ma być o wiele bogatsza, a wersja 0.3 to dopiero będzie huragan. No ale do rzeczy: - struktura skryptu jak plików dpr. - 3 typy zmiennych - zmienne oraz stałe - bloki begin..end - 3 pętla repeat,while oraz for (z opcją DownTo) - instrukcje break, exit, continue. - if.. then - możliwość zagnieżdżania pętel. - i inne rzeczy oraz ograniczenia, ale w readme Więcej w readme, wersje pomiędzy 0.1/2a a 0.1 będą tylko na mojej stronie. Polecam przeczytać readme gdyż ma mas informacji co da się, co nie oraz co się planuje. Plik interpretera,6 przykładowych skryptów i readme: plik Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Listopad 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 11, 2008 Dobra ale jak to odpalić bo wywołuje ten program z linii komend podając jako param. nazwę pliku ze skryptem i mi się wywala cały program Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Listopad 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 11, 2008 A mi działa No fajnie, tylko po co to wszystko skoro póki co i tak nie mogę tego w swoich programach używać? :> To jest sprawa priorytetowa. No i ten else Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 11, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 11, 2008 Ogólnie: abyście testowali:d 5corpio - podaj jaki plik mu podajesz? Mam nadzieję, że wersję 0.2 będe mógł dac jako projekt na kompilatory więc się śpiesszyłem aby pokazać jutro ludkowi aby zaakceptował i nie kazał robić w C++ z użyciem yacc-a i w ogóle jakaś tandeta. No i pokazuję, że coś robię bo zauważyłem, że jak np. jest jakiś mikrokonkurs lub projekt Toster robi to wychodzi, że każdy coś robi ale nie widać tego, to ja pokazuję, że coś robię, a nie tylko plumkam No i nawet jeśli mam poświęcić jeszcze 3 miesiące aby dało to się używać w projektach to warto, wolę robić coś co sam użyję potem wiele razy lub może ktoś zacznei też używać co by było miłe Będzie wersja do używania w projektach, jeszcze nie wiem na jakiej licencji i prawdopodobnie będzie używała rtti aby można było przekazywać obiekty jako parametry Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Listopad 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 11, 2008 Szalejesz Force ...To tak jak ja ,też pisałem język skryptowy ,ale potem mi się nie chciało i nie ma ...Póki co w mojej Argencie brakuje obsługi pętli,if-then i mało jest funkcji wewnętrznych ..Można jednak pisać własne funkcje i co najlepsze planuje zrobić obsługę komponentów ...Czyli wystarczy skrypt i interpreter i mamy program ...Jednak prace nad projektem wstrzymałem chwilowo (aż 5 miesięcy) ,ale bedzie mi on teraz potrzebny (język) ,więc dodam ostatnie bajery i na net ... Ale to co ty zrobiłeś to kawał dobrej roboty ,szkoda że dopiero teraz o tym piszesz ,bo ja ten projekt ściagałem 7 miesięcy temu .. Należy ci się jak zawsze szacun Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 11, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 11, 2008 to nie jest to samo, co tam dawno temu pokazałem, że pseudo assembler, to jest inny projekt, pisany około 2 miesiące z przerwami na relaksik (a były to spore przerwy) i powstały bo nabrałem doświadczenia i umiem lepiej leżakować (czytaj więcej czasu spędzam na leżeniu i mysleniu), dlatego to nie wygląda jak tamten assmebler, ale lepiej Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Listopad 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 11, 2008 To bedzie z tego niezly bajer ...Ojć konkurencja jest ,trza sie śpieszyć bo zmienne uciekną Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HNB Napisano Listopad 12, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 12, 2008 Konkurencja jest daleko do przodu http://www.remobjects.com/ps.aspx http://paxcompiler.com soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end… delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala only programmers and drug dealers call their customers "users" Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 12, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 12, 2008 1) Nie kompiluje kodu do assemblera, ale do własnego pośredniego kodu 2) No też chamy, że napisali język skryptowy no nic, zobaczę jakie mają rozwiązania, i tak muszę to napisać bo chce oddać jako projekt. W sumie to z RemObjects to duże ma pliki, ja mam z 5200 linijek kodu na wszystko, a oni 15000 na sam pas od kompilatora Zobaczymy co ja będe miał za 7 lat Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HNB Napisano Listopad 12, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 12, 2008 O ile dobrze pamiętam to w tym PascalScript by RemObjects kompilowane jest wszystko do "własnego kodu pośredniego" Zresztą alternatyw nigdy za wiele. soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end… delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala only programmers and drug dealers call their customers "users" Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 12, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 12, 2008 To było z kompilowaniem do tego drugiego linku I tak to napiszę bo mam jako projekt na kompilatory więc jesteście skazani, każdy użytkownik unit1 ma go używać : Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Listopad 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 14, 2008 a ja bede korzystal z mojego konkurencja tak do przodu ,ale jak to czasne to DoSymfoniaB... bedzie sieczka grrr Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 16, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2008 Gdy wy oglądacie mangi po 23 ( ) inni ciężko pracują, dlatego są zmiany w FSL-u. Mógłbym tu wszystko napisać, ale trza reklamować blog, a jak. Dlatego zapraszam na Blog. Dla zachęty powiem, że jest else w if-ie (nie ma za co Nvm ), a to jest drobna zmiana w porównaniu z tą większą Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Listopad 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 Anime, nie mange www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 17, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 A kto was tam wie, w nowego FSL-a więc włożę program szpiegowski aby to zbadać Ale wolałbym aby się skupiono na FSL-u, bo to temat nie o Anime i Mandze Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Listopad 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 A ja oglądam hentaje i jest git Fajnie, że jest już else. Teraz jeszcze dodaj możliwość używania w projektach i może bliżej się temu przyjrzę Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Listopad 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 daj kod zrodlowy ,będzie co zgapiac ahahha ...Force dobre i bez gadania ..nie szalej tk z FSL bo staniesz sie chodzacym językiem PS.Open Source ?? Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 17, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 Na razie nie jest Open Source, napewno do wersji 0.2 nie będzie, a potem pomyślę. Na razie nie ma sensu pokazywać czegoś jeśli we własnych projektach ktoś inny nie będzie mógł użyć, może jako dcu Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Listopad 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 ahah ....to dobrze ...przynajmiej Dexarz nie bedzie miał gotowca !!!A co ważne jak to udostępnisz ,to będzie bardziej dopracowane ...oj biedna Argenta .. EDIT Japimpumba !! Właśnie leniwie wlazłem na bloga ,patrze fragment kodu w FSL ...Przeciez FSL to Delphi !!!! ..Moja Argenta ,jest raczej podobna do PHP niż do Delphi ... $mojastara:?; //Tworzenie zmiennej$to_kopara:='Właśnie'; //Ech #message('Cie trzasnie'); $abcd+=v2+v2+(v2+2)*(v2-2); //Wkroczyła Ariadna Calc #message("abcd"); //Wyświetli sie wartosć zmiennej abcd ,ciekawe ,że podałem to w cudzymsłowiu ,można też inaczej... To powyższe to wycinek kodu Argentowskiego ... Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 17, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 Chyba nikt nie ściaga tych plików bo jakby otworzył to by zobaczył 8 przykładowych skryptów, a 5 dni temu sześć, i każdy miał strukturę pascala. Nawet w readme napisałem o tym.. readme.txt to chyba najrzadziej czytany plik w informatyce po license.txt Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Listopad 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 bajer ...to tak bo pisze readme !!! faktycznie nie ściagałem ,bo nie potrzebowalem ..ale skoro już jest to ściagne ,ale jutro bo ,dziś póżno a dobranocka sie skończyła ..... GutNacht!! Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 17, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 Dexarz, gadasz o FSL-u nie wiedząc co to, jesteś za jabberem choć nie wiesz co to, mógłbyś zasięgać informacji na temat tego co komentujesz Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wosiedem Napisano Listopad 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 Chyba nikt nie ściaga tych plików bo jakby otworzył to by zobaczył 8 przykładowych skryptów, a 5 dni temu sześć, i każdy miał strukturę pascala. Nawet w readme napisałem o tym.. readme.txt to chyba najrzadziej czytany plik w informatyce po license.txt Za zobacze do końca tego tygodnia i powiem jak z wrażeniami, możesz być spokojny, ale jeszcze nie dzisiaj. Pozdrawiam, vo7 (; Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Listopad 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 Babole: 1) Zeby skozystac z jakiejs zmiennej nie trzeba jej deklarowac poprostu jest 2) Nie dałem jednego średnika i dostalem 21błędów 3) wykrzyknik przed nazwa tworzonej funkcji i zwiecha twojego programu 4) Write(a / 1); - takie cos tez robi zwieche 5) Write(a, 1); - i tozwiesza program 6) for i:=0 To ((Count()-1)) Do - co dziwne, to dziala 7) for i:=0 (To) Count-1 Do - i kolejna zwiecha Wywal ten durny enter na koncu bo mnie wkurza. A poza tym ANIME ROX! www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 17, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2008 Wosiedem, ja nie mówiłem w tym kontekście, tylko, że się ktoś wypowiada, a potem mówi, że pokonał lenia i wszedł na blog i że jutro ściągnie. Wolę aby nikt się nie wypowiadał niż aby się wypowiadały osoby, które nie sprawdziły na jaki temat mówia. Blind, sprawdzę. Ale tak: przy średniku jest tyle błędów, bo pomimo braku średnika kompilator próbuje dalej iść. Write/Writeln/readln/read przyjmują tylko jeden parametr, na wersje 0.1 poprawie to. To z dzieleniem muszę poprawić bo dzielenia ma nie być skoro nie ma zmiennych real to "/" nie ma sensu. Reszte rzeczy sprawdze. Edit: Wszystko poprawione, nowsza wersja na blogu, oprócz tego poprawiłem, że jak są błędy to i tak czyści pamięć. Enter jest na końcu bo gdy skryptem najeżdża się na program to on go uruchamia a potem się wyłącza, więc trzeba coś nacisnąć przed wyłączeniem Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.