Muchomorek Napisano Maj 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 23, 2008 Chodzi mi o to, aby po wciśnięciu kursora kwadrat na ekranie się przemieszczał. Na razie wygląda to tak: case WM_TIMER: Rectangle (g_hdcOkno, posx, posy, posx-10, posy-10); ale wtedy kwadracik zostawia za sobą czarny ślad :/ Próbowałem to usunąć, przez odrysowanie okna ( SetFocus (hOkno); InvalidateRect (hOkno, NULL, true); ) ale wtedy on miga, i go nie za bardzo widać :/ Co można z tym począć? PS. załóżmy, że z kwadracika wylatuje pocisk. Jak mam obliczyć, czy zderzył się z przeciwnikiem? Pozycje potworów zapisuje w formie tablicy: posx i posy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Podwójne buforowanie pewnie trzeba zastosować Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muchomorek Napisano Maj 26, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 26, 2008 Tzn? xD Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Maj 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 26, 2008 tzn. tworzys sobie jakas powierzchnie np. bitmape i po niej rysujesz a nas sam koniec rysujesz cala ta bitmape na oknie. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muchomorek Napisano Maj 26, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 26, 2008 eeech no więc po pierwsze może tempy jestem, ale nie umiem wczytać bitmapy(gdzie trzeba ją dodać, żeby działało load image/bitmap?) na o to: SetFocus (hOkno); InvalidateRect (hOkno, NULL, true); wymusza odrysowanie ekranu(wyczyszczenie) i próbuje napisać jeszcze raz, ale wszystko sie pi******(tzn. obrazek nieprzyjemnie miga, prawie go nie widać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.