Dexarz Napisano Październik 6, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 6, 2007 Sorka ale nie zajmuje sie programowaniem od tygodnia tylko od kilku miesięcy i dopiero sie uczę ...Każdy popełnia błędy .. CYTATProblem z konwersja stringa do inta ? Funkcja Power przyjmuje parametr Extendend wiec nie mozesz tam wstawić inta ? Tak to dlaczego wychodzi błąd ze integer nie pasuje do exdented ??Tylko dlatego pytam sie czy możliwa jest taka konwersja .. Co do tych StrtoInt to słyszałem ale nie wiedziałem ogólnie poco to ,dopiero co teraz bardziej dokładnie poznałem te funkcję. Mam 13 lat-nie zaprzeczam ,ale to nie znaczy ze poniżej 18 roku życia jestesmy nic nie umiejacymi noobami ... A skok komponentu to se sam załatwiłem ..bo chyba nikt by mi nie odpowiedział ... Ostatnio załatwiłem grawitację i dodałem funkcję zmiany postaci i levelu ... A teraz tak dla tych w moim wieku!Kto chce mi pomoc to niech sie zglazsza pod moje gg albo na mail'a ... Ten komunikat ze średnikiem to wiedziałem co to znaczy ,ale po prostu nie zauważyłem ,ze w poprzedniej linijce niema średnika ...i wydawało mi się ,że chodzi o coś innego ... Wstawię wam tu kod programu ,żeby nie było ze odgapiam ..: unit SA1; interface uses Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs, te_forms, te_controls, te_extended, te_extctrls, te_adapter, te_theme, te_engine, TextAnim, ExtCtrls, GIFCtrl, Animate, StdCtrls, RXSpin, te_extra_Effect_Controls, ComCtrls, te_extra_FileEdits, DXClass, DXInput; type TForm1 = class(TForm) Menu: TTeTransPanel; Game: TTextAnimator; Options: TTextAnimator; Exit: TTextAnimator; StickDef: TRxGIFAnimator; GameLife: TTeTransparentPanel; Life: TTeProgressBar; Points: TRxSpinEdit; StickMenu: TRxGIFAnimator; LevelImage: TRxGIFAnimator; NameStick: TTeLabel; OKOptionsLevel: TTeEffectButton; NameLevel: TTeLabel; OptionsPanel: TPageControl; StickOptions: TTabSheet; LevelOptions: TTabSheet; OptionStickEdit: TTeFilenameEdit; LifeStick: TTeLabel; ForceStick: TTeLabel; OKOptionStick: TTeEffectButton; OptionLevelEdit: TTeFilenameEdit; SticksKillLevel: TTeLabel; PointsLevel: TTeLabel; OptionPanelConst: TTeTransPanel; StickView: TRxGIFAnimator; Timer: TDXTimer; TimerControl: TTimer; GravConstDown: TRxGIFAnimator; GravConstLeft: TRxGIFAnimator; LevelView: TRxGIFAnimator; GravConstUp: TRxGIFAnimator; GravConstRight: TRxGIFAnimator; WinnerCom: TTeLabel; WinPanel: TTeTransPanel; BackMenu: TTeLabel; procedure FormKeyDown(Sender: TObject; var Key: Word; Shift: TShiftState); procedure OptionsClick(Sender: TObject); procedure OKOptionsLevelClick(Sender: TObject); procedure GameClick(Sender: TObject); procedure OptionStickEditChange(Sender: TObject); procedure OptionLevelEditChange(Sender: TObject); procedure FormKeyUp(Sender: TObject; var Key: Word; Shift: TShiftState); procedure OptionsPanelMouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton; Shift: TShiftState; X, Y: Integer); procedure OKOptionStickClick(Sender: TObject); procedure FormCreate(Sender: TObject); procedure TimerTimer(Sender: TObject; LagCount: Integer); procedure TimerControlTimer(Sender: TObject); procedure BackMenuClick(Sender: TObject); procedure ExitClick(Sender: TObject); procedure PointsListConstClick(Sender: TObject); private { Private declarations } public { Public declarations } end; var Form1: TForm1; implementation {$R *.dfm} var Operat : String ; OperatNum : Integer ; IFile : String ; LFile : String ; SS: TStringList; SL: TStringList; procedure TForm1.GameClick(Sender: TObject); begin Menu.Visible := false ; StickDef.Visible := true ; GameLife.Visible := true ; StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif'); TimerControl.Enabled:=true; StickDef.Left:=GravConstLeft.Left + GravConstLeft.Width ; StickDef.Top:=StrToInt(SL.Strings[4]); GravConstDown.Image.LoadFromFile(LFile + 'GravConstDown.gif'); GravConstLeft.Image.LoadFromFile(LFile + 'GravConstLeft.gif'); GravConstRight.Image.LoadFromFile(LFile + 'GravConstRight.gif'); GravConstUp.Image.LoadFromFile(LFile + 'GravConstUp.gif'); GravConstDown.Visible:=true ; GravConstLeft.Visible:=true; GravConstRight.Visible:=true; GravConstUp.Visible:=true; end; procedure TForm1.OptionsClick(Sender: TObject); begin OptionPanelConst.Visible := true ; end; procedure TForm1.OKOptionsLevelClick(Sender: TObject); begin OptionPanelConst.Visible :=false ; SL.LoadFromFile(OptionLevelEdit.FileName); NameLevel.Caption := 'Nazwa Levelu : ' + SL.Strings[0]; SticksKillLevel.Caption := 'Liczba przeciwników : ' + SL.Strings[1] ; PointsLevel.Caption := 'Punkty do zdobycia (min) : ' + SL.Strings[2]; LFile := SL.Strings[3]; LevelView.Image.LoadFromFile(LFile + 'View.gif'); end; procedure TForm1.OptionStickEditChange(Sender: TObject); begin SS.LoadFromFile(OptionStickEdit.FileName); NameStick.Caption := 'Nazwa Sticka ' + SS.Strings[0]; LifeStick.Caption := 'Życie : ' + SS.Strings[1]; ForceStick.Caption := 'Siła : ' + SS.Strings[2]; IFile := SS.Strings[3]; StickView.Image.LoadFromFile(IFile + 'View.gif'); end; procedure TForm1.OptionLevelEditChange(Sender: TObject); begin SL.LoadFromFile(OptionLevelEdit.FileName); NameLevel.Caption := 'Nazwa Levelu : ' + SL.Strings[0]; SticksKillLevel.Caption := 'Liczba przeciwników : ' + SL.Strings[1] ; PointsLevel.Caption := 'Punkty do zdobycia (min) : ' + SL.Strings[2]; LFile := SL.Strings[3]; LevelView.Image.LoadFromFile(LFile + 'View.gif'); end; procedure TForm1.FormKeyUp(Sender: TObject; var Key: Word; Shift: TShiftState); begin If Operat='Down' then StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif') else If Operat='Left' then StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif') else If Operat='Right' then StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif') ; end; procedure TForm1.OptionsPanelMouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton; Shift: TShiftState; X, Y: Integer); begin ReleaseCapture; SendMessage(TWinControl(Sender).Handle, WM_SYSCOMMAND, $F012, 0); end; procedure TForm1.OKOptionStickClick(Sender: TObject); begin OptionPanelConst.Visible := false ; SS.LoadFromFile(OptionStickEdit.FileName); NameStick.Caption := NameStick.Caption + SS.Strings[0]; LifeStick.Caption := LifeStick.Caption + SS.Strings[1]; ForceStick.Caption := ForceStick.Caption + SS.Strings[2]; IFile := SS.Strings[3]; begin StickMenu.Image.LoadFromFile(IFile + 'Menu.gif'); end; end; procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject); begin SS := TStringList.Create; SS.LoadFromFile('sticks/defaultstick/default.sto'); NameStick.Caption := 'Nazwa Sticka : ' + SS.Strings[0]; LifeStick.Caption := 'Życie : ' + SS.Strings[1]; ForceStick.Caption := 'Siła : ' + SS.Strings[2]; IFile := SS.Strings[3]; StickView.Image.LoadFromFile(IFile + 'View.gif'); begin StickMenu.Image.LoadFromFile(IFile + 'Menu.gif'); end; SL := TStringList.Create; SL.LoadFromFile('Levels/DefaultLevel/default.lto'); NameLevel.Caption := 'Nazwa Levelu : ' + SL.Strings[0]; SticksKillLevel.Caption := 'Liczba przeciwników : ' + SL.Strings[1] ; PointsLevel.Caption := 'Punkty do zdobycia (min) : ' + SL.Strings[2]; LFile := SL.Strings[3]; LevelView.Image.LoadFromFile(LFile + 'View.gif'); end; procedure TForm1.TimerTimer(Sender: TObject; LagCount: Integer); begin If Operat='UpUp' then begin If StickDef.Top = (Operatnum-150) then Operat:='UpDown' else StickDef.Top := Stickdef.Top - 10 ; end; If Operat='UpDown' then begin If StickDef.Top=Operatnum then begin Timer.Enabled := false; StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif'); Operat:='Free' ; end else StickDef.Top := StickDef.Top + 10 ; end; end; procedure TForm1.TimerControlTimer(Sender: TObject); begin If not (operat='UpUp') or (operat='UpDown') then If (StickDef.Top begin If (StickDef.Top=(GravConstDown.Top - (200 + GravConstDown.Height div 2))) then begin StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif') end else StickDef.Top := StickDef.Top + 10 ; end; end; procedure TForm1.FormKeyDown(Sender: TObject; var Key: Word; Shift: TShiftState); begin if key=vk_up then begin If not (Operat='UpUp') or (Operat='UpDown') then begin StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Up.gif') ; Operatnum:=StickDef.Top ; Operat:='UpUp' ; Timer.Enabled:=true; end; end; if key=vk_down then begin StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Down.gif') ; Operat := 'Down' ; end; if key=vk_left then begin If StickDef.Left>GravConstLeft.Left + GravConstLeft.Width then If Operat='Left' then StickDef.Left := StickDef.Left - 30 else begin StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Left.gif') ; StickDef.Left := StickDef.Left - 30 ; Operat := 'Left' ; end; end; if key=vk_right then begin If (StickDef.Left>=((GravConstRight.Left - StickDef.Width) + (GravConstRight.Width div 2))) and (Points.Value>=StrtoInt(SL.Strings[2])) then begin WinPanel.Visible :=true; StickDef.Visible :=false; GameLife.Visible :=false; end else If (StickDef.Left>=((GravConstRight.Left - StickDef.Width) + (GravConstRight.Width div 2))) then else begin If Operat='Right' then StickDef.Left := StickDef.Left + 30 else begin StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Right.gif') ; StickDef.Left := StickDef.Left + 30 ; Operat := 'Right' ; end; end; if key=vk_space then close ; If StickDef.Topbegin Operat:='UpDown' ; Timer.Enabled := true; end; end; end; procedure TForm1.BackMenuClick(Sender: TObject); begin Menu.Visible := true; StickDef.Visible := false; GameLife.Visible := false; TimerControl.Enabled:=false; GravConstDown.Visible:=false ; GravConstLeft.Visible:=false; GravConstRight.Visible:=false; GravConstUp.Visible:=false; WinPanel.Visible:=false; end; procedure TForm1.ExitClick(Sender: TObject); begin close end; procedure TForm1.PointsListConstClick(Sender: TObject); begin ReleaseCapture; SendMessage(TWinControl(Sender).Handle, WM_SYSCOMMAND, $F012, 0); end; end. Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Październik 6, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 6, 2007 alleee prosze cie: procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject); var i: integer; e1, e2, e3: extended; begin i := 6; e1 := 6; e2 := power(2,i); e3 := power(2, e1); if e2 = e3 then MessageDlg('niebywale, dziala', mtInformation, [mbOK], 0); end; to ile masz lat nie ma dla mnie znaczenia, mozesz miec 25 byc po studiach informatycznych i byc noobem/lama do wyboru. Na tym forum tez sa ludzie stosnkowo mlodzi i jakos nie mam z tym problemu. Problem mam z ludzmi ktorzy nie potrafia zadac sobie odrobiny trudu i: 1) Nacisnac F1 i przeczytac opis bledu (zazwyczaj sa tam przyklady rozwiazan) 2) Nacisnac F1 i poszukac funkcji lub jej opisu 3) wejsc na google i wpisac zapytanie kroki 1-3 zajmuja przy tego typu problemach nie wiecej niz 30 min, czyli zazwyczaj duzo krocej niz: napisanie posta, oczekiwanie az ktos odpowie. Dobra koncze przynudzac. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Październik 8, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2007 Rozumiem twoja złość. Szczerze mówiąc nie wiedziałem ,że po naciśnięciu F1 mogę przeczytać opis błędu ... Wiele informacji tutaj nie pisze bo znam przyczynę. To że raz zapytałem się jak zrobic to czy tamto nie znaczy ,że nie umiem korzystać z Google .. Podczas programowania ,ciągle mam włączoną tę stronę ,google i jeszcze 4programmers.net Dobra koncze przynudzac.Nie przynudzasz A ten kod co zamiesciles nie potrzebny mi bo już sam rozwiązałem problem (chociaż nadal nie utrzymuje tego co chciałem ..) A tak wogóle to poczytałem ,że niema czegoś takiego jak StrToExd (przynajmiej ja nie znalazlem w Delphi) .. Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Październik 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2007 nom nie ma, polecam dzial conversion routines, albo math mozna tam znalezc wiele ciekawych rzeczy. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Październik 12, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 12, 2007 Wlasnie skonczylem gre ... Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Październik 12, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 12, 2007 To jeszcze link by się przydał aby dało się zagrać Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Październik 12, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 12, 2007 Dał linka w dziale Projekty. .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Październik 13, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 13, 2007 http://dxr-studio.yoyo.pl/download/stickinstall.exe to instalka w winrarze .. Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Październik 13, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 13, 2007 Cała animacja kuleje, "grawitacja" też nie działa dobrze ponieważ da się zrobić skok w powietrzu poruszanie się też jest toporne. Nie można wykonać skoku po skosie etc. Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Październik 13, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 13, 2007 Nie zachęcacie:P - Wg mnie powinieneś opcje konfiguracji walnąć w osobny formularz, aby się nie pałętały, że jest plik config.exe. - Uważam, że robienie tego przy uzyciu timera i canvasa to kiepski pomysł, użyj jakiegoś silnika graficznego - ten Stick nie musi się za wszelką cenę chcieć się po głowie podrapać Można też by zrobić, aby animacje nie były jakie pliki bmp, ale zrobić własny format plików, który zawiera info o przesunięciu poszczególnych punktów, a w grze łączysz punkty linią, na początku pewnie trudno będzie to wszystko napisać, ale jak juz raz napiszesz, to będziesz mógł łatwo i szybko robić nowe animacje. Powodzenia w ulepszaniu Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Październik 13, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 13, 2007 Force - ty żeś to trochę wywyższył. Żeby to było robione za pomocą Canvasa to jeszcze jeszcze ale on to robił za pomocą oddzielnych komponentów. Przy każdym ruchu odbrazek wczytywał od nowa. Ogólnie niezbyt optymalne rozwiązanie. A sama gra, no cóż. Ja bym tego grą nie nazywał. Wszystko kuleje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Październik 13, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 13, 2007 A o co w tym chodzi? www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Październik 14, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 14, 2007 Chodzi o skakanie na inna ludki tak żeby dostać punkty ,trza uważać by nie pchać ich bo to odejmuje nam życie .. To jest zrobione za pomocą zwykłych komponentów .. Stick'a możemy zrobić/edytować programem Pivot (w nim zostały zrobione animki) ,są do tego specjalne w folderze stick/defaultstick ,pliki .piv ..sam plik Default.sto można edytować programem Toxic (kolejny program mojego autorstwa ,do pobrania z http://dxr-studio.yoyo.pl ) Levele można edytować też Pivotem ..A plik Default.lto Toxic'iem .. Ogólnie to nie wydawało mi się ,że spodoba sie wszystkim ...Jaki proponujecie Silnik graficzny ??Ale taki porządny bo SpriteEngine z DelphiX za bardzo mi się nie podoba ... Gdyby ktoś chciał pomóc to proszę się zgłaszać .. CYTAT - Wg mnie powinieneś opcje konfiguracji walnąć w osobny formularz, aby się nie pałętały, że jest plik config.exe. Jest to w osobnym formularzu ,tylko nagłówka nie widać ..jak klikniesz myszka na nagłówek to będziesz przesuwał panel po formie i nawet dalej ... Można też by zrobić, aby animacje nie były jakie pliki bmp, ale zrobić własny format plików, który zawiera info o przesunięciu poszczególnych punktów, a w grze łączysz punkty linią, na początku pewnie trudno będzie to wszystko napisać, ale jak juz raz napiszesz, to będziesz mógł łatwo i szybko robić nowe animacje. Powodzenia w ulepszaniu Animki nie są w bmp ale w gifach ,a sam pomysł byłby dobry ..Ostatnio w Komputer świat Expert o tym pisali (o własnym formacie kompresji ) Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Październik 14, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 14, 2007 Chodziło mi o to aby konfiguracja była w całkowicie osobnym programie. No i jesli to prawda, że ładujesz pliki cały czas a nie raz na początku to bardzo kiepsko. Po za tym musisz użyć silnik graficzny, no bo ta animacja miga. A silnik dowolny Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Październik 14, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 14, 2007 Jakas propozycja co do silnika ??Tak to prawda ..Pliki ładuja sie caly czas .. Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaYou Napisano Październik 14, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 14, 2007 Niewiem, czy jestem w temacei, ale może chodzi o ImageList?? EDIT: \/ tak myslalem ;p Uzywaj nieraz opcjii edit ;p "(2b || !(2b)) == question" W. Shakespeare http://jakubniwa.pl - świat sztucznej inteligencji Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Październik 14, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 14, 2007 Nie chodzi o ImageList .. Znalazłem fajny silnik Andorra 2D ,ale nie da rady tego zainstalować bo : -instrukcja po niemiecku -nie znam niemieckiego -Wychodzą błedy podczas kompilacji ,a to już nie zależy od mnie .. Przechodzę na silnik Omega ,poczytałem trochę artów i mnie wiecej wiem jak się do tego zabrać .. Dopóki nie zrobię wersij Beta to proszę nie pisać ,a posty ,które zostaną napisane to proszę skasować ... Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Październik 14, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 14, 2007 To wczytaj raz na początku i od razu będzie wszystko szybciej śmigać. A co jest nie tak ze SpriteEngine w DelphiX? A co do Andorry - na stronie jest chyba dokumentacja. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Październik 14, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 14, 2007 Lepiej skasuj lub zedytuj ten post, do takich rzeczy nie należy się przyznawać Weź słownik i oglądnij przykłady, tam dużo angielskiego nie ma Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Październik 14, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 14, 2007 Silnik ? Piszesz w delphi to: -2d : Omega lub OpenGL/D3D -3d : OpenGL/D3D ew. GLScene (łatwy i przyjemny na początek) Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Październik 15, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2007 Sądząc po sposobie pisania pierwszej gry z pisaniem gry na silniku jakim jest Omega sobie od razu nie poradzisz. A ty już chcesz ekipę zbierać? Na dodatek gra RPG - już nawet nie mówię, że to rzucanie się na głęboką wodę - bo po postu zatoniesz jak Titanic. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Październik 15, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2007 Zacznij od czegoś prostego, tetris, arkanoid, albo tą taką grę gdzie jak się zaznaczy 3 lub więcej rzeczy w jednej linii to znikają Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krajew4 Napisano Październik 15, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2007 Force: :> Dexarz: nie zrobisz przez blizej nieokreslona przyszlosc RPGa conajmniej niskiej jakości My life for Aiur! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Październik 16, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 16, 2007 Diablo? Nadal obstawiamy, żebyś napisał Snake'a, Arkanoida albo coś jeszcze prostszego. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KKKas Napisano Październik 16, 2007 Zgłoś Share Napisano Październik 16, 2007 ҉ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.