Skocz do zawartości

[Delphi Gra]Stick's Adventures


Dexarz

Polecane posty

Sorka ale nie zajmuje sie programowaniem od tygodnia tylko od kilku miesięcy i dopiero sie uczę ...Każdy popełnia błędy ..

 

CYTATProblem z konwersja stringa do inta ? Funkcja Power przyjmuje parametr Extendend wiec nie mozesz tam wstawić inta ?

 

Tak to dlaczego wychodzi błąd ze integer nie pasuje do exdented ??Tylko dlatego pytam sie czy możliwa jest taka konwersja ..

 

Co do tych StrtoInt to słyszałem ale nie wiedziałem ogólnie poco to ,dopiero co teraz bardziej dokładnie poznałem te funkcję.

 

Mam 13 lat-nie zaprzeczam ,ale to nie znaczy ze poniżej 18 roku życia jestesmy nic nie umiejacymi noobami ...

 

A skok komponentu to se sam załatwiłem ..bo chyba nikt by mi nie odpowiedział ...

 

Ostatnio załatwiłem grawitację i dodałem funkcję zmiany postaci i levelu ...

 

A teraz tak dla tych w moim wieku!Kto chce mi pomoc to niech sie zglazsza pod moje gg albo na mail'a ...

 

 

Ten komunikat ze średnikiem to wiedziałem co to znaczy ,ale po prostu nie zauważyłem ,ze w poprzedniej linijce niema średnika ...i wydawało mi się ,że chodzi o coś innego ...

 

Wstawię wam tu kod programu ,żeby nie było ze odgapiam ..:

 

unit SA1;

 

interface

 

uses

Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,

Dialogs, te_forms, te_controls, te_extended, te_extctrls, te_adapter,

te_theme, te_engine, TextAnim, ExtCtrls, GIFCtrl, Animate, StdCtrls,

RXSpin, te_extra_Effect_Controls, ComCtrls, te_extra_FileEdits,

DXClass, DXInput;

 

type

TForm1 = class(TForm)

Menu: TTeTransPanel;

Game: TTextAnimator;

Options: TTextAnimator;

Exit: TTextAnimator;

StickDef: TRxGIFAnimator;

GameLife: TTeTransparentPanel;

Life: TTeProgressBar;

Points: TRxSpinEdit;

StickMenu: TRxGIFAnimator;

LevelImage: TRxGIFAnimator;

NameStick: TTeLabel;

OKOptionsLevel: TTeEffectButton;

NameLevel: TTeLabel;

OptionsPanel: TPageControl;

StickOptions: TTabSheet;

LevelOptions: TTabSheet;

OptionStickEdit: TTeFilenameEdit;

LifeStick: TTeLabel;

ForceStick: TTeLabel;

OKOptionStick: TTeEffectButton;

OptionLevelEdit: TTeFilenameEdit;

SticksKillLevel: TTeLabel;

PointsLevel: TTeLabel;

OptionPanelConst: TTeTransPanel;

StickView: TRxGIFAnimator;

Timer: TDXTimer;

TimerControl: TTimer;

GravConstDown: TRxGIFAnimator;

GravConstLeft: TRxGIFAnimator;

LevelView: TRxGIFAnimator;

GravConstUp: TRxGIFAnimator;

GravConstRight: TRxGIFAnimator;

WinnerCom: TTeLabel;

WinPanel: TTeTransPanel;

BackMenu: TTeLabel;

procedure FormKeyDown(Sender: TObject; var Key: Word;

Shift: TShiftState);

procedure OptionsClick(Sender: TObject);

procedure OKOptionsLevelClick(Sender: TObject);

procedure GameClick(Sender: TObject);

procedure OptionStickEditChange(Sender: TObject);

procedure OptionLevelEditChange(Sender: TObject);

procedure FormKeyUp(Sender: TObject; var Key: Word;

Shift: TShiftState);

procedure OptionsPanelMouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton;

Shift: TShiftState; X, Y: Integer);

procedure OKOptionStickClick(Sender: TObject);

procedure FormCreate(Sender: TObject);

procedure TimerTimer(Sender: TObject; LagCount: Integer);

procedure TimerControlTimer(Sender: TObject);

procedure BackMenuClick(Sender: TObject);

procedure ExitClick(Sender: TObject);

procedure PointsListConstClick(Sender: TObject);

private

{ Private declarations }

public

{ Public declarations }

end;

 

var

Form1: TForm1;

 

implementation

 

{$R *.dfm}

 

 

var

Operat : String ;

OperatNum : Integer ;

IFile : String ;

LFile : String ;

SS: TStringList;

SL: TStringList;

 

 

procedure TForm1.GameClick(Sender: TObject);

begin

Menu.Visible := false ;

StickDef.Visible := true ;

GameLife.Visible := true ;

StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif');

TimerControl.Enabled:=true;

StickDef.Left:=GravConstLeft.Left + GravConstLeft.Width ;

StickDef.Top:=StrToInt(SL.Strings[4]);

GravConstDown.Image.LoadFromFile(LFile + 'GravConstDown.gif');

GravConstLeft.Image.LoadFromFile(LFile + 'GravConstLeft.gif');

GravConstRight.Image.LoadFromFile(LFile + 'GravConstRight.gif');

GravConstUp.Image.LoadFromFile(LFile + 'GravConstUp.gif');

GravConstDown.Visible:=true ;

GravConstLeft.Visible:=true;

GravConstRight.Visible:=true;

GravConstUp.Visible:=true;

end;

 

procedure TForm1.OptionsClick(Sender: TObject);

begin

OptionPanelConst.Visible := true ;

end;

 

procedure TForm1.OKOptionsLevelClick(Sender: TObject);

begin

OptionPanelConst.Visible :=false ;

SL.LoadFromFile(OptionLevelEdit.FileName);

NameLevel.Caption := 'Nazwa Levelu : ' + SL.Strings[0];

SticksKillLevel.Caption := 'Liczba przeciwników : ' + SL.Strings[1] ;

PointsLevel.Caption := 'Punkty do zdobycia (min) : ' + SL.Strings[2];

LFile := SL.Strings[3];

LevelView.Image.LoadFromFile(LFile + 'View.gif');

end;

 

 

procedure TForm1.OptionStickEditChange(Sender: TObject);

begin

SS.LoadFromFile(OptionStickEdit.FileName);

NameStick.Caption := 'Nazwa Sticka ' + SS.Strings[0];

LifeStick.Caption := 'Życie : ' + SS.Strings[1];

ForceStick.Caption := 'Siła : ' + SS.Strings[2];

IFile := SS.Strings[3];

StickView.Image.LoadFromFile(IFile + 'View.gif');

end;

 

 

procedure TForm1.OptionLevelEditChange(Sender: TObject);

begin

SL.LoadFromFile(OptionLevelEdit.FileName);

NameLevel.Caption := 'Nazwa Levelu : ' + SL.Strings[0];

SticksKillLevel.Caption := 'Liczba przeciwników : ' + SL.Strings[1] ;

PointsLevel.Caption := 'Punkty do zdobycia (min) : ' + SL.Strings[2];

LFile := SL.Strings[3];

LevelView.Image.LoadFromFile(LFile + 'View.gif');

end;

 

procedure TForm1.FormKeyUp(Sender: TObject; var Key: Word;

Shift: TShiftState);

begin

If Operat='Down' then

StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif')

else

If Operat='Left' then

StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif')

else

If Operat='Right' then

StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif') ;

end;

 

procedure TForm1.OptionsPanelMouseDown(Sender: TObject;

Button: TMouseButton; Shift: TShiftState; X, Y: Integer);

begin

ReleaseCapture;

SendMessage(TWinControl(Sender).Handle, WM_SYSCOMMAND, $F012, 0);

end;

 

procedure TForm1.OKOptionStickClick(Sender: TObject);

begin

OptionPanelConst.Visible := false ;

SS.LoadFromFile(OptionStickEdit.FileName);

NameStick.Caption := NameStick.Caption + SS.Strings[0];

LifeStick.Caption := LifeStick.Caption + SS.Strings[1];

ForceStick.Caption := ForceStick.Caption + SS.Strings[2];

IFile := SS.Strings[3];

begin

StickMenu.Image.LoadFromFile(IFile + 'Menu.gif');

end;

end;

 

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

begin

SS := TStringList.Create;

SS.LoadFromFile('sticks/defaultstick/default.sto');

NameStick.Caption := 'Nazwa Sticka : ' + SS.Strings[0];

LifeStick.Caption := 'Życie : ' + SS.Strings[1];

ForceStick.Caption := 'Siła : ' + SS.Strings[2];

IFile := SS.Strings[3];

StickView.Image.LoadFromFile(IFile + 'View.gif');

begin

StickMenu.Image.LoadFromFile(IFile + 'Menu.gif');

end;

SL := TStringList.Create;

SL.LoadFromFile('Levels/DefaultLevel/default.lto');

NameLevel.Caption := 'Nazwa Levelu : ' + SL.Strings[0];

SticksKillLevel.Caption := 'Liczba przeciwników : ' + SL.Strings[1] ;

PointsLevel.Caption := 'Punkty do zdobycia (min) : ' + SL.Strings[2];

LFile := SL.Strings[3];

LevelView.Image.LoadFromFile(LFile + 'View.gif');

end;

 

 

procedure TForm1.TimerTimer(Sender: TObject; LagCount: Integer);

begin

If Operat='UpUp' then

begin

If StickDef.Top = (Operatnum-150) then

Operat:='UpDown'

else

StickDef.Top := Stickdef.Top - 10 ;

end;

If Operat='UpDown' then

begin

If StickDef.Top=Operatnum then

begin

Timer.Enabled := false;

StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif');

Operat:='Free' ;

end else

StickDef.Top := StickDef.Top + 10 ;

end;

end;

 

procedure TForm1.TimerControlTimer(Sender: TObject);

begin

If not (operat='UpUp') or (operat='UpDown') then

If (StickDef.Top

begin

If (StickDef.Top=(GravConstDown.Top - (200 + GravConstDown.Height div 2))) then

begin

StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Stand.gif')

end else

StickDef.Top := StickDef.Top + 10 ;

end;

end;

 

procedure TForm1.FormKeyDown(Sender: TObject; var Key: Word;

Shift: TShiftState);

begin

 

if key=vk_up then

begin

If not (Operat='UpUp') or (Operat='UpDown') then

begin

StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Up.gif') ;

Operatnum:=StickDef.Top ;

Operat:='UpUp' ;

Timer.Enabled:=true;

end;

end;

 

if key=vk_down then

begin

StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Down.gif') ;

Operat := 'Down' ;

end;

 

if key=vk_left then

begin

If StickDef.Left>GravConstLeft.Left + GravConstLeft.Width then

If Operat='Left' then

StickDef.Left := StickDef.Left - 30

else

begin

StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Left.gif') ;

StickDef.Left := StickDef.Left - 30 ;

Operat := 'Left' ;

end;

end;

 

if key=vk_right then

begin

If (StickDef.Left>=((GravConstRight.Left - StickDef.Width) + (GravConstRight.Width div 2))) and

(Points.Value>=StrtoInt(SL.Strings[2])) then

begin

WinPanel.Visible :=true;

StickDef.Visible :=false;

GameLife.Visible :=false;

end else

If (StickDef.Left>=((GravConstRight.Left - StickDef.Width) + (GravConstRight.Width div 2))) then else

begin

If Operat='Right' then

StickDef.Left := StickDef.Left + 30

else

begin

StickDef.Image.LoadFromFile(IFile + 'Right.gif') ;

StickDef.Left := StickDef.Left + 30 ;

Operat := 'Right' ;

end;

end;

 

 

if key=vk_space then

close ;

If StickDef.Top

begin

Operat:='UpDown' ;

Timer.Enabled := true;

end;

end;

end;

 

 

 

 

procedure TForm1.BackMenuClick(Sender: TObject);

begin

Menu.Visible := true;

StickDef.Visible := false;

GameLife.Visible := false;

TimerControl.Enabled:=false;

GravConstDown.Visible:=false ;

GravConstLeft.Visible:=false;

GravConstRight.Visible:=false;

GravConstUp.Visible:=false;

WinPanel.Visible:=false;

end;

 

procedure TForm1.ExitClick(Sender: TObject);

begin

close

end;

 

procedure TForm1.PointsListConstClick(Sender: TObject);

begin

ReleaseCapture;

SendMessage(TWinControl(Sender).Handle, WM_SYSCOMMAND, $F012, 0);

end;

 

end.

Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny.

ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40%

Stick's Adventure 3 - 0%

Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR

Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP

Przykład programu w ASE2.0:

<?arg #CreateProcs; $i:?;

#For('$i,10,1,@Lab');@Lab;

#Sleep(100);

#Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund");

#Retf;

#Message('Dead'); arg?>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

alleee prosze cie:

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var
  i: integer;
  e1, e2, e3: extended;
begin
  i := 6;
  e1 := 6;
  e2 := power(2,i);
  e3 := power(2, e1);
  if e2 = e3 then MessageDlg('niebywale, dziala', mtInformation, [mbOK], 0);
end;

 

to ile masz lat nie ma dla mnie znaczenia, mozesz miec 25 byc po studiach informatycznych i byc noobem/lama do wyboru. Na tym forum tez sa ludzie stosnkowo mlodzi i jakos nie mam z tym problemu. Problem mam z ludzmi ktorzy nie potrafia zadac sobie odrobiny trudu i:

1) Nacisnac F1 i przeczytac opis bledu (zazwyczaj sa tam przyklady rozwiazan)

2) Nacisnac F1 i poszukac funkcji lub jej opisu

3) wejsc na google i wpisac zapytanie

 

kroki 1-3 zajmuja przy tego typu problemach nie wiecej niz 30 min, czyli zazwyczaj duzo krocej niz: napisanie posta, oczekiwanie az ktos odpowie.

Dobra koncze przynudzac.

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem twoja złość.

Szczerze mówiąc nie wiedziałem ,że po naciśnięciu F1 mogę przeczytać opis błędu ...:)

 

Wiele informacji tutaj nie pisze bo znam przyczynę.

To że raz zapytałem się jak zrobic to czy tamto nie znaczy ,że nie umiem korzystać z Google ..

Podczas programowania ,ciągle mam włączoną tę stronę ,google i jeszcze 4programmers.net :)

 

Dobra koncze przynudzac.
Nie przynudzasz :D

 

A ten kod co zamiesciles nie potrzebny mi bo już sam rozwiązałem problem (chociaż nadal nie utrzymuje tego co chciałem ..)

 

A tak wogóle to poczytałem ,że niema czegoś takiego jak StrToExd (przynajmiej ja nie znalazlem w Delphi) ..

Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny.

ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40%

Stick's Adventure 3 - 0%

Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR

Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP

Przykład programu w ASE2.0:

<?arg #CreateProcs; $i:?;

#For('$i,10,1,@Lab');@Lab;

#Sleep(100);

#Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund");

#Retf;

#Message('Dead'); arg?>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie skonczylem gre ...

Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny.

ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40%

Stick's Adventure 3 - 0%

Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR

Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP

Przykład programu w ASE2.0:

<?arg #CreateProcs; $i:?;

#For('$i,10,1,@Lab');@Lab;

#Sleep(100);

#Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund");

#Retf;

#Message('Dead'); arg?>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny.

ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40%

Stick's Adventure 3 - 0%

Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR

Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP

Przykład programu w ASE2.0:

<?arg #CreateProcs; $i:?;

#For('$i,10,1,@Lab');@Lab;

#Sleep(100);

#Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund");

#Retf;

#Message('Dead'); arg?>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zachęcacie:P

- Wg mnie powinieneś opcje konfiguracji walnąć w osobny formularz, aby się nie pałętały, że jest plik config.exe.

- Uważam, że robienie tego przy uzyciu timera i canvasa to kiepski pomysł, użyj jakiegoś silnika graficznego

- ten Stick nie musi się za wszelką cenę chcieć się po głowie podrapać :P

Można też by zrobić, aby animacje nie były jakie pliki bmp, ale zrobić własny format plików, który zawiera info o przesunięciu poszczególnych punktów, a w grze łączysz punkty linią, na początku pewnie trudno będzie to wszystko napisać, ale jak juz raz napiszesz, to będziesz mógł łatwo i szybko robić nowe animacje.

Powodzenia w ulepszaniu

Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Force - ty żeś to trochę wywyższył. Żeby to było robione za pomocą Canvasa to jeszcze jeszcze ale on to robił za pomocą oddzielnych komponentów. Przy każdym ruchu odbrazek wczytywał od nowa. Ogólnie niezbyt optymalne rozwiązanie. A sama gra, no cóż. Ja bym tego grą nie nazywał. Wszystko kuleje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o skakanie na inna ludki tak żeby dostać punkty ,trza uważać by nie pchać ich bo to odejmuje nam życie ..

 

To jest zrobione za pomocą zwykłych komponentów ..

Stick'a możemy zrobić/edytować programem Pivot (w nim zostały zrobione animki) ,są do tego specjalne w folderze stick/defaultstick ,pliki .piv ..sam plik Default.sto można edytować programem Toxic (kolejny program mojego autorstwa ,do pobrania z http://dxr-studio.yoyo.pl )

Levele można edytować też Pivotem ..A plik Default.lto Toxic'iem ..

 

Ogólnie to nie wydawało mi się ,że spodoba sie wszystkim ...Jaki proponujecie Silnik graficzny ??Ale taki porządny bo SpriteEngine z DelphiX za bardzo mi się nie podoba ...

 

 

Gdyby ktoś chciał pomóc to proszę się zgłaszać ..

CYTAT

- Wg mnie powinieneś opcje konfiguracji walnąć w osobny formularz, aby się nie pałętały, że jest plik config.exe.

 

Jest to w osobnym formularzu ,tylko nagłówka nie widać ..jak klikniesz myszka na nagłówek to będziesz przesuwał panel po formie i nawet dalej ...

Można też by zrobić, aby animacje nie były jakie pliki bmp, ale zrobić własny format plików, który zawiera info o przesunięciu poszczególnych punktów, a w grze łączysz punkty linią, na początku pewnie trudno będzie to wszystko napisać, ale jak juz raz napiszesz, to będziesz mógł łatwo i szybko robić nowe animacje.

Powodzenia w ulepszaniu

Animki nie są w bmp ale w gifach ,a sam pomysł byłby dobry ..Ostatnio w Komputer świat Expert o tym pisali (o własnym formacie kompresji )

Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny.

ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40%

Stick's Adventure 3 - 0%

Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR

Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP

Przykład programu w ASE2.0:

<?arg #CreateProcs; $i:?;

#For('$i,10,1,@Lab');@Lab;

#Sleep(100);

#Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund");

#Retf;

#Message('Dead'); arg?>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakas propozycja co do silnika ??Tak to prawda ..Pliki ładuja sie caly czas ..

Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny.

ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40%

Stick's Adventure 3 - 0%

Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR

Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP

Przykład programu w ASE2.0:

<?arg #CreateProcs; $i:?;

#For('$i,10,1,@Lab');@Lab;

#Sleep(100);

#Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund");

#Retf;

#Message('Dead'); arg?>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o ImageList ..

 

Znalazłem fajny silnik Andorra 2D ,ale nie da rady tego zainstalować bo :

-instrukcja po niemiecku -nie znam niemieckiego

-Wychodzą błedy podczas kompilacji ,a to już nie zależy od mnie ..

 

Przechodzę na silnik Omega ,poczytałem trochę artów i mnie wiecej wiem jak się do tego zabrać ..

 

Dopóki nie zrobię wersij Beta to proszę nie pisać ,a posty ,które zostaną napisane to proszę skasować ...

Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny.

ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40%

Stick's Adventure 3 - 0%

Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR

Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP

Przykład programu w ASE2.0:

<?arg #CreateProcs; $i:?;

#For('$i,10,1,@Lab');@Lab;

#Sleep(100);

#Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund");

#Retf;

#Message('Dead'); arg?>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po sposobie pisania pierwszej gry z pisaniem gry na silniku jakim jest Omega sobie od razu nie poradzisz. A ty już chcesz ekipę zbierać? :huh: Na dodatek gra RPG - już nawet nie mówię, że to rzucanie się na głęboką wodę - bo po postu zatoniesz jak Titanic.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...