Skocz do zawartości

Szczegóły konkursu


Kezard

Polecane posty

Serwis Unit1.pl ogłasza konkurs na grę o tematyce 'strzelanie do nadchodzących wrogów'. W konkursie może wziąć udział każdy, kto do 15.01.2006 prześle swoją grę na adres konkurs@unit1.pl Oceniać będziemy grywalność, pomysł, grafikę, dźwięk, sztuczną inteligencję oraz kod źródłowy. Zwycięski projekt wybiorą: Nakiel, Iskar, Hnb, LukaStrz, Spine i ja. Język programowania oraz biblioteka graficzna wykorzystane w grze są dowolne. Nagrodą będzie umieszczenie wpisu o zwycięzcy na głównej stronie serwisu Unit1, oraz, jeżeli kogoś to zainteresuje, 100 000 wyświetleń banera reklamowego dla strony zwycięzcy.
Szablon wysyłanego pliku: nazwa_gry.zip, w tym archiwum plik czytajto.txt wraz z Twoim nickiem, mailem, datą nadesłania oraz nazwą konkursu. W katalogu źródło - kody źródłowe, a w katalogu Exe wykonywalny plik z grą. Wszelkie niesamodzielne prace, bądź prace ściągnięte z internetu zostaną wykluczone z konkursu.

Życzymy powodzenia smile.gif

Temat konkursu:

Tematem konkursu jest gra polegająca na strzelaniu w nadchodzących wrogów, stworzona w dowolnym języku programowania oraz oparta na dowolnej bibliotece graficznej.

Podstawowe założenia gry :
- dowolny widok kamery,
- pole ruchu gracza musi być ograniczone lub gracz nie może się w ogóle poruszać
- wrogowie muszą sami atakować.

FAQ :

1. Kto jest organizatorem konkursu?
2. Do kiedy trwa konkurs?
3. Co będzie oceniane?
4. Kto będzie oceniał nadesłane prace?
5. Kiedy zostaną ogłoszone wyniki?
6. Jakie są nagrody?
7. Czy mogę wykorzystać grafikę lub muzykę z innych gier?
8. Czy mogę pracować zespołowo?

Ad 1. Organizatorem konkursu jest serwis Unit1.pl
Ad 2. Konkurs trwa do dnia 15.01.2006, wszelkie prace nadesłane w tym terminie do godziny 24:00 będą brane pod uwagę. Liczy się data wysłania.
Ad 3. Oceniać będziemy grywalność, pomysł, grafikę, dźwięk, sztuczną inteligencję oraz kod źródłowy.
Ad 4. Nadesłane prace będą oceniane przez zespół administratorów Unit1.pl (Drazek, Iskar, Nakiel) oraz moderatorów serwisu (Spine, LukaStrz, HNB).
Ad 5. Wyniki zostaną ogłoszone do tygodnia czasu od zakończenia się konkursu.
Ad 6. Nagrodą jest satysfakcja zdobycia pierwszego miejsca smile.gif, ale także informacja na stronie głównej oraz 100 000 wyświetleń banera zwycięzcy.
Ad 7. Z uwagi na trudność wiążącą się z wykonaniem dobrej grafiki oraz muzyki, zezwalamy na wykorzystanie zasobów z innych gier w formie niezmienionej. Autor gry MUSI umieścić informacje o autorze grafiki i/lub o grze, w której ona występuje. Grafika wykonana samodzielnie będzie oceniana wyżej.
Ad 8. Tak, praca zespołowa jest dozwolona, ale w pliku należy umieścić informacje o wszystkich autorach.

Sposób oceniania prac:

1. Każdy z oceniających ma prawo przyznać maksymalnie 30 punktów.
2. Gra oceniana jest według kategorii: grafika, muzyka, kod źródłowy, grywalność, sztuczna inteligencja, pomysł.
3. Każda kategoria jest oceniana w zakresie punktów od 0 do 5.
4. Remis jest brany pod uwagę tylko, jeśli występuje on w ogólnej ilości punktów (po zsumowaniu punktów ze wszystkich działów), wtedy oceniający głosuje jeszcze raz, ale tym razem przyznaje 1 pkt. tylko jednej z prac.
5. Pierwsze 3 prace przejdą do drugiej fazy konkursu i zostaną ocenione ponownie przez wszystkich oceniających.
6. Wyniki zostaną ogłoszone na stronie Unit1.pl.

// aktualny regulamin znajdziesz tutaj: ]http://www.unit1.pl/forum/viewtopic.php?p=...1941[/b]

:)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uścisk ręki prezesa


ojej.... 18 dni, z czego 4 zajmie szkoła, 4 święta, 5 przygotowania do sylwestra, 1 leczenie kaca ;P (żartowałem), potem znowu 3 dni szkoła. Razem 17 dni.
Ten 1 dzień, którego jeszczen ie wymieniłem, to jest właśnie dzisiaj.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnośnie szczegółów: czy przeciwnicy muszą koniecznie nadchodzić(tzn poruszać się pieszo)? Robię grę, w której przeciwnikami są statki kosmiczne, a one raczej nie chodzą tongue.gif.
Taki szczegół ale wolę zapytać. Swoją drogą to by była niezła motywacja do ukończenia gry smile.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CYTATczy przeciwnicy muszą koniecznie nadchodzić(tzn poruszać się pieszo)? Robię grę, w której przeciwnikami są statki kosmiczne, a one raczej nie chodzą

To czy nadlatują czy nadchodza nie ma znaczenia smile.gif


[quote] ojej.... 18 dni, z czego 4 zajmie szkoła, 4 święta, 5 przygotowania do sylwestra, 1 leczenie kaca ;P (żartowałem), potem znowu 3 dni szkoła. Razem 17 dni.
Ten 1 dzień, którego jeszczen ie wymieniłem, to jest właśnie dzisiaj. [/quote]

To współczuje Ci, że w pracujesz 24h na dobę. Gdyby tak liczyć to pewnie i rok by nie starczył.

:)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż tak źle nie jest. Nie pracuję 24h/dobe, ale nie mam nadmiaru czasu. Programuję głównie w weekendy biggrin.gif
Teraz, jak zbliża sie sylwester, to mam więcej roboty związanej z moimi innymi zainteresowaniami.
Aż rok nie jest mi potrzebny, ale jak dla mnie, to pechowo trafiliście z terminem. Jak by konkurs był ogłoszony np. tydzień później, to miałbym weekend + kilka godzin w tygodniu, co pozwala już pobawić się w zrobienie choby średniej gierki, bo zanim zrobię dobrą będę musiał się sporo podszkolić. A tak, to może coś dam, jeżeli tylko nie wyjdzie mi z tego totalna kompromitacja biggrin.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wezmę udział. Muszę tylko dostosować grę. Jest sporo czasu więc chyba zdąrzę. Mam nadzieję smile.gif
Moja gra powstaje już prawie rok ale to co do tej pory zrobiłem byłbym w stanie zrobić w najwyżej tydzień smile.gif.
Na razie nie ma nawet porządnego tytułu.
Jak ktoś chce to tu jest topic o tej grze:
http://ftg.6r.pl/showthread.php?t=21&page=3&pp=10
Chociaż to dosyć stara wersja xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...